بازسازی و بازسازی مسجد قنبرآباد ماسوله با اختصاص اعتبار 20 میلیارد ریالی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارشات واصله، بازسازی و بازسازی مسجد قنبرآباد ماسوله با اختصاص اعتبار 20 میلیارد ریالی صورت می گیرد.

بازسازی و بازسازی مسجد قنبرآباد ماسوله با اختصاص اعتبار 20 میلیارد ریالی

ولی جهانی با بیان اینکه قابلیتهای گردشگری و تاریخی گیلان این استان را جزو منطقه ها پر جاذبه در حوزه گردشگری تبدیل نموده، از بازسازی و بازسازی مسجد قنبرآباد شهر تاریخی ماسوله اطلاع داد.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان اضافه نمود: با اختصاص نزدیک به 20 میلیارد ریال و انتخاب پیمانکار ذیصلاح عملیات بازسازی و بازسازی مسجد قنبرآباد ماسوله در دستور کار قرار گرفته است.

وی یکی مباحث اصلی مطروحه در جلسه شورای راهبردی ماسوله را مسجد قنبرآباد و چگونگی بازسازی و بازسازی آن برشمرد و گفت: با عنایت به اینکه مسجد مذکور یکی از قدیمی ترین و با اصالت ترین بناهای شهرک تاریخی ماسوله می باشد، به اتفاق آرا مقرر شد با مراجعه به اسناد و مدارک تاریخی روند بازسازی مسجد قنبرآباد در چارچوب ضوابط و مقررات صورت پذیرد.

جهانی پاسداشت بناهای تاریخی و ساماندهی آن را یکی از وظایف اصلی اداره کل میراث فرهنگی دانست و بیان نمود: با تسریع در روند بازسازی میتوان نسبت به بهره برداری از بنای تاریخی و استفاده بهنگام از آن اقدامات لازم را صورت داد.

منبع: همگردی
انتشار: 14 شهریور 1402 بروزرسانی: 14 شهریور 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2181

به "بازسازی و بازسازی مسجد قنبرآباد ماسوله با اختصاص اعتبار 20 میلیارد ریالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و بازسازی مسجد قنبرآباد ماسوله با اختصاص اعتبار 20 میلیارد ریالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید