مرکز خرید جواهر(جواهیر) استانبول

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، شما را به تماشای مرکزخریدی دعوت می کنیم که معمار برجسته ژاپنی - آمریکایی در سال 2005 آن را طراحی کرد. مینورو یاماساکی از برجسته ترین معمارهای دنیا که برج های تجاری شهر نیویورک از شاهکارهای اوست، این بار با کمک یاووز ارسلان از معماران کم نظیر ترک مرکز خرید بسیار زیبایی را در استانبول طراحی کرده است.

مرکز خرید جواهر(جواهیر) استانبول

درباره مرکز خرید جواهیر:

وقتی این مرکز خرید سال 2005 در ترکیه افتتاح شد یکی از زیباترین مراکز و البته بزرگترین در اروپا و ترکیه به شمار می رفت. مرکز خرید جواهیر یا جواهر 6 طبقه دارد. تعداد مغازه های این مرکز حدود 300 تاست و پارکینگ سرپوشیده آن گنجایش 2500 ماشین را دارد.

امکانات مرکز خرید جواهر:

  • برندهای معروف و اجناس با کیفیت

از 300 مغازه موجود در مرکز خرید جواهر تعداد بسیاری از آنها برندهای معروف پوشاک ترک، آمریکایی یا اروپایی هستند. وقتی از این مرکز خرید می کنید خیالتان از بابت اصل بودن اجناس راحت باشد. برای خرید لباس و کفش مرکز بسیار مناسبی است هر چند کمی قیمت های آن نسبت به دیگر مراکز خرید مانند اُلیویم بالاتر است.

  • شهربازی سر پوشیده فان لب در جواهیر

یک پارک بازی سرپوشیده یا شهربازی در مرکز خرید جواهر برای بچه ها در نظرگرفته شده تا خانواده ها علاوه بر لذت بردن از خرید، بچه ها شان هم بتوانند تفریح کنند. در فان لب علاوه بر بازی های کامپیوتری، وسایل بازی مجذوب کننده دیگری هم وجود دارد که توصیه می کنیم حتما تجربه کنید.

  • رستوران های مرکز خرید جواهر

در سالن غذاخوری مرکز خرید جواهر شما می توانید انواع کافه، رستوران و مغازه های فست فود را بیابید. بعد از یک خرید حسابی و دیدنی حدود 300 مغازه حتما سری به یکی از کافه های جواهر بزنید. کافی شاپ دنیای قهوه، کافه ای است که می توانید طعم دوست داشتنی قهوه ترک را در آن امتحان کنید. تراسیم کافه هم چای دم شده دارد و اگر برای برطرف کردن خستگی عادت به نوشیدن چای دم شده دارید اینجا مکان مناسبی است.

در رستوران بای دونر هم امتحان کردن اسکندر کباب و دونرهای خوشمزه که با کره تازه سرو می شود، یادتان نرود. البته اگر طرفدار غذاهای گوشتی نیستید به رستوران سالاد سبز مراجعه کنید.

  • صرافی در مرکز خرید جواهر

اگر پول به مقدار کافی تبدیل نکرده اید، نگران نباشید چون صرافی موجود در مرکز خرید جواهر در طبقه اول و در راهرو D آماده خدمت رسانی به گردشگران است.

مرکز خرید جواهر کجاست؟

این مرکز خرید در شیشلی استانبول است. به راحتی با مترو می توانید از آن دیدن کنید. کافیست خط ینی کاپی - حاجی عثمان (M2) را سوار شوید و در ایستگاه مجیدیه / شیشلی پیاده شوید. سپس از خروجی مترو که شیشلی را نشان می دهد خارج شوید. پس از خروج از مترو می توانید به سادگی این مرکز خرید را بیابید.

ساعت کاری مرکز خرید چطور است؟

این مرکز خرید در 365 روز از سال خدمت رسانی می کند حتی روزهای تعطیل یا ایام ماه رمضان. ساعت شروع به کار از 10:00 صبح تا 10:00 شب است.

گردآوری و تنظیم: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2033

به "مرکز خرید جواهر(جواهیر) استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید جواهر(جواهیر) استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید