معاون ترامپ به رعایت قوانین کرونایی بی توجه است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا با بی توجهی به قوانین تعیین شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بدون زدن ماسک از یک مرکز تحقیقات پزشکی در مینه سوتا دیدن کرد.

معاون ترامپ به رعایت قوانین کرونایی بی توجه است

به گزارش روز چهارشنبه شبکه خبری اسکای نیوز، پنس تنها فردی بود که به هنگام بازدید از این مرکز با نام کلینیک مایو که در خط مقدم تحقیقات مربوط به کووید-19 در آمریکا قرار گرفته است، ماسک بر صورت نداشت.

این کلینیک در تارنمای خود نوشت: بخشی از پروتکل ما برای تضمین سلامت شما، موظف بودن همه بیماران، بازدیدکنندگان و پرسنل به زدن ماسک در زمان حضور در کلینیک است تا از انتقال کووید-19 جلوگیری شود.

این کلینیک در توئیتی که بعدا حذف شد، گفت که به معاون رئیس جمهوری آمریکا پیش از بازدید از این مکان در مورد لزوم استفاده از ماسک اطلاع داده شده بود.

پیشتر در ماه جاری، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا به همه شهروندان این کشور توصیه کرد در مکان های عمومی که امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی سخت است، صورت خود را بپوشانند.

در همین حال، مایک پنس در توجیه تصمیمش برای نزدن ماسک به هنگام بازدید از این کلینیک گفت: به طور معمول آزمایش کرونا می دهد.

وی تاکید کرد، به عنوان معاون رئیس جمهوری، به طور معمول خودم و همه افرادی را با من در ارتباط هستند آزمایش کرونا می دهند.

وی اضافه نمود: از آنجا که کرونا ندارم، تصور کردم فرصت خوبی برایم است تا به اینجا بیایم؛ با محققان و پرسنل بخش بهداشتی گفت وگو و با نگاه در چشمانشان، از آنها تشکر کنم.

پنس در خودداری از زدن ماسک، از رویکرد رئیس خود در کاخ سفید پیروی می کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، چندی پیش زدن ماسک بر صورت خود به هنگام استقبال از مقام های کشورهای دیگر را امری غریب و غیرقابل تصور خواند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 903

به "معاون ترامپ به رعایت قوانین کرونایی بی توجه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون ترامپ به رعایت قوانین کرونایی بی توجه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید