منچستریونایتد و چلسی به دنبال کسپر اشمایکل

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، کسپر اشمایکل، دروازه بان دانمارکی لسترسیتی مورد توجه دو تیم منچستریونایتد و چلسی قرار گرفته است.

منچستریونایتد و چلسی به دنبال کسپر اشمایکل

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دو سنگربان اسپانیایی تیم های منچستریونایتد و چلسی فصل بدی را سپری کردند و شایعات زیادی در خصوص آینده آنها منتشر شده است. به نظر می رسد جدایی کپا آریزابالاگا، دروازه بان گرانقیمت چلسی بعد از سپری کردن دو سال ضعیف از این تیم قطعی باشد و او حتی در دیدارهای سرانجام فصل نیز جایی در ترکیب ثابت فرانک لمپارد نداشت.

همچنین اشتباهات متوالی داوید دخیا نیز دیگر کاسه صبر کادر فنی منچستریونایتد را لبریز نموده و اوله گونار سولسشر میخواهد در تابستان سال جاری یک دروازه بان قابل اطمینان جذب کند. نشریه تایمز مدعی شد نام کسپر اشمایکل در لسیت خرید هر دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد قرار گرفته است. فرزند اسطوره منچستریونایتد علاقمند است بعد از سالها درخشش در لسترسیتی فصل بعد در لیگ قهرمانان بازی کند، اما این باشگاه در روز سرانجامی و با شکست برابر یونایتد شانس حضور در این رقابت ها را از دست داد و حالا کسپر اشمایکل علاقمند است به یکی از دو تیم چلسی و یونایتد که سهمیه گرفته اند ملحق گردد.

قرارداد اشمایکل با لسترسیتی در سال 2023 تمام می گردد و کار این دو باشگاه برای جذب او آسان نخواه بود. کسپر اشمایکل در این 9 سال حضور در ترکیب لستر روزهای پیروزی را در کینگزپاور سپری نموده و در سال 2016 نیز پیروز شد عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1060

به "منچستریونایتد و چلسی به دنبال کسپر اشمایکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد و چلسی به دنبال کسپر اشمایکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید