موج نو اخراج کارمندان آمازون در راه است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، هرچند تعداد کارمندان اخراجی تعیین نیست اما به نظر می رسد مدیران تصمیم دارند منابع را به حوزه های دیگری اختصاص دهند تا مزایا برای مشتریان را به حداکثر برسانند و سلامت بلند مدت کسب و کار را تضمین نمایند.

موج نو اخراج کارمندان آمازون در راه است

این تصمیم در حالی گرفته شده که آمازون در حال اجرای بزرگترین فرایند اخراج کارمندان در تاریخچه فعالیت 29 ساله خود است. تصمیم به اخراج کارمندان پس از آن گرفته شده که قبلا در 2 مرحله، 9 و 18 هزار کارمند اخراج شده اند. آمازون علاوه بر اخراج کارمندان در بخش های خرده فروشی، تجهیزات، استخدام و منابع انسانی در بخش های آگهی، ابررایانشی، سرویس پخش توئیچ و منابع انسانی نیز تعداد نیروهای خود را کاهش می دهد.

فرایندهای اخراج کارمندان آمازون بخشی از یک روند وسیع در صنعت فناوری است زیرا بسیاری از شرکت ها مشغول ارزیابی دوباره نیازهای نیروی کار خود نسبت به دوران پاندمی کووید19 هستند.

شرکت هایی که به شدت به نیروهای حاضر در محل کار اتکا داشتند، مشغول آنالیز استراتژی های خود هستند و بسیار تصمیم دارند همچنان دورکاری کارمندان را ادامه دهند. این تغییر به اخراج نیروی انسانی در بعضی حوزه ها شد و از سوی دیگر فرصت های جدیدی در بخش های دیگر به وجود آورد.

با وجود فرایند بزرگ اخراج ها پیش بینی می گردد صنعت فناوری در سال های آینده همچنان به استخدام نیرو ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2127

به "موج نو اخراج کارمندان آمازون در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج نو اخراج کارمندان آمازون در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید