میانگین ظرفیت فراوری در واحدهای صنعتی تهران حدود 52 درصد است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تهران (پانا) - معاون صنایع شرکت شهرک های صنعتی استان تهران می گوید میانگین ظرفیت فراوری در واحدهای صنعتی تهران حدود 52 درصد است که با وجود شرایط کرونا با رشد روبرو شده است.

میانگین ظرفیت فراوری در واحدهای صنعتی تهران حدود 52 درصد است

سید ایمان حیاتی در گفت وگو با خبرنگار پانا اضافه نمود: در سال 98 حدود 200 واحد صنعتی افتتاح شده درحالی که در امسال 328 واحد جدید به بهره برداری رسیده است که نشان از رشد 89 درصدی در افتتاح واحدها دارد.

حیاتی عنوان نمود: ظرفیت واحدهای فراوریی نیز رشد داشته است و از 6 هزار واحد فعال در شهرک های صنعتی بعضی واحدها با ظرفیت بیش از 70 درصد و تعدادی با بیش از 50 درصد و بعضی نیز با ظرفیت کمتر از 50 درصد درحال فعالیت هستند و در مجموع میانگین فراوری در واحدهای صنعتی حدود 52 درصد ظرفیت واحدها در حال فعالیت است.

وی توضیح داد: این آمار براساس جواز صادرشده برای واحدهای فراوریی و آمادگی است که آن واحد برای میزان فراوری خود اعلام نموده است.

معاون صنایع شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اشاره به اینکه در سال جهش فراوری اتفاق های مناسبی نیز در بخش فراوریحاصل شده است از افزایش تعداد واحدهای صنعتی و واگذاری زمین به این منظور اطلاع داد و اضافه نمود: نسبت به سال 98 جهش مناسبی در تعداد واحدهای بهره بردار، میزان سرمایه گذاری اجرا شده و واگذاری زمین صنعتی و ارتقای بودجه های حمایتی حاصل شده است و این امیدواری وجود دارد که تمامی بخش ها دست به دست هم داده و افق های روشنی پیش روی صنعت قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1366

به "میانگین ظرفیت فراوری در واحدهای صنعتی تهران حدود 52 درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میانگین ظرفیت فراوری در واحدهای صنعتی تهران حدود 52 درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید