نشست نقش و تاثیر رسانه ها در گردشگری در تبریز برگزار گردید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، مطبوعات و رسانه ها را گشایشگر تعاملات موثر با دنیا در حوزه توسعه گردشگری بیان کرد.

نشست نقش و تاثیر رسانه ها در گردشگری در تبریز برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، فرشاد رستمی سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل، چهارشنبه 27 تیر در نشست نقش و تاثیر رسانه ها در گردشگری که به همت خانه مطبوعات استان و با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، برگزار گردید اضافه کرد: از مهم ترین اقدامات در توسعه گردشگری، تبلیغات و معرفی توانمندی ها و جاذبه های منطقه به مخاطبان است. گردشگران همیشه به دنبال مقاصد جدید هستند و رسانه ها می توانند با ایفای نقش موثر از نظر کمی و کیفی، در این راستا پیشتاز باشند.

رستمی ادامه داد: احتیاج سنجی، ترغیب، مطلع سازی و ایجاد ارتباط موثر از فناوری های نوین رسانه امروزی است که می تواند در ایجاد تصویری شفاف از قابلیت ها و ظرفیت های کشور نقش مهمی داشته باشد که به همین دلیل توسعه کارنمودهای رسانه در زمینه گردشگری ضرورت دارد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی به نقش موثر رسانه ها در توسعه صنعت گردشگری کشور تاکید نمود و گفت: امروزه با توجه به رابطه تنگاتنگ رسانه ها با صنعت گردشگری و گردشگران، احتیاج مبرم این صنعت به اطلاعات فراگیر در زمینه های گوناگون امری است که همکاری کارشناسان حوزه رسانه و گردشگری را اجتناب ناپذیر ساخته و کارشناسان گردشگری را ملزم به توجه ویژه به این ظرفیت نموده است، به همین منظور همراهی اداره کل میراث فرهنگی استان در برگزاری این رویداد نشانگر اهتمام این اداره کل در برقراری و توسعه روابط یاد شده است.

رستمی در خاتمه، نمود ارزشمند ظرفیت های تبریز و آذربایجان در رویداد تبریز 2018 را مرهون زحمات و کوشش های اصحاب رسانه دانست و گفت: یقینا نقش موثر رسانه ها در اشاعه ظرفیت های غنی فرهنگی و هنری تبریز و آذربایجان در رویداد تبریز 2018 و نمود جهانی آن انکار ناپذیر است، چراکه ارائه تصویر مثبت از تبریز، معرفی ظرفیت ها و توانمندی ها، ایجاد تعامل کلی و هم افزایی در راستای تقویت اهداف این رویداد و ایجاد هم صدائی از جمله اقداماتی است که اهالی رسانه در شکل گیری آن نقش بسزایی داشته اند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 207

به "نشست نقش و تاثیر رسانه ها در گردشگری در تبریز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست نقش و تاثیر رسانه ها در گردشگری در تبریز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید