هتل سفران سوئیتز استانبول؛ اقامت در منطقه تاریخی و در کنار جاذبه های شهر

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، هتل آپارتمان سفران یکی از هتل های 3 ستاره شهر استانبول است که در منطقه تاریخی فاتح واقع شده است و از جاذبه های دیدنی استانبول مثل مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و آب انبار باسیلیکا تنها چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد.

هتل سفران سوئیتز استانبول؛ اقامت در منطقه تاریخی و در کنار جاذبه های شهر

بازار بزرگ استانبول هم از هتل سفران دور نیست و با 10 دقیقه پیاده روی می توان به ورودی این بازار رسید. این هتل آپارتمان به وسیله 2 خانواده ترکی که تجربه چند دهه میزبانی و رستوران داری داشته اند و هدف آن ها میهمان نوازی فراموش نشدنی از خریداران بلیط هواپیما استانبول است، مدیریت می شود.

امکانات و خدمات عمومی هتل سفران سوئیت استانبول

هتل دارای 2 ساختمان مجاور هم است و تاریخ ساخت آن به چند دهه قبل برمی شود ولی در طی سال های اخیر تحت بازسازی قرار گرفته و با مبلمان و امکانات مدرنی دکور شده است. از نظر نرخ اقامتی هم قیمت اتاق های هتل معقولانه است و برای کسانی که در پی سفری ارزان هستند، گزینه خوبی خواهد بود. از طرفی پرسنل هتل Safran Suites Istanbul بسیار محبت آمیز مهمانان را در طول سفر کمک می نمایند. البته اگر دنبال هتلی هستید که بیش تر زمان خود را در آن سپری کنید، بهتر است دنبال هتل دیگری باشید. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز ارائه می دهد و دارای پارکینگ، اینترنت، اتاق های خانواده و آشپزخانه مشترک است. لازم به ذکر است که استفاده از پارکینگ هتل و بعلاوه خدمات ترانسفر فرودگاهی مستلزم پرداخت هزینه است.

اتاق های هتل و امکانات اتاق ها

هتل سفران سوئیت در مجموع 14 اتاق و سوئیت دارد و مهمانان می توانند هنگام رزرو یکی از اتاق های دبل، خانواده و یا سوئیت خانواده آن را انتخاب نمایند. به نظر می آید که قبلا آپارتمان های این هتل خانه مسکونی بوده اند و بعدها تبدیل به هتل شده اند. در این اتاق ها تمام آنچه بدان احتیاج باشد، گنجانده شده است؛ از تلویزیون صفحه تخت و تهویه مطبوع بگیرید تا کمد، مبلمان، میز، گاوصندوق، چای ساز و مینی یخچال. اتاق های دبل هتل سفران دارای متراژ 25 مترمربعی با منظره رو به شهر هستند، اتاق های خانواده آن کمی بزرگ تر بوده و در متراژ 35 متری ارائه می شوند و 2 تخت سایز کینگ در آن ها قرار داده شده است. سوئیت های هتل Safran Suites Istanbul تک خوابه بوده و دارای آشپزخانه کوچکی با سینک، مایکروفر و یخچال هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل

با اینکه جاذبه های تاریخی استانبول در نزدیکی این هتل واقع شده اند ولی برای رفت و آمد به نقاط دیگر هم می توان از خدمات کرایه خودرو یا سرویس شاتل هتل استفاده کرد. پذیرش هم در مورد جاذبه ها اطلاعات بیش تری در اختیار شما خواهد گذاشت. خدمات تور پیاده روی و آشنایی با فرهنگ محلی استانبول در هتل سفران سوئیت ارائه می شود ولی این خدمات رایگان نیستند. دسترسی به پذیرش و اتاق های این هتل برای افراد توان جو امکان پذیر است ولی هتل Safran Suites Istanbul فاقد آسانسور است. در صورتی که زودتر از موعد مقرر در هتل حاضر شدید، می توانید با خیال راحت بار و چمدان های خود را تحویل اتاق چمدان دهید و به گشت و گذار در شهر بروید.در ضمن پرسنل هتل به زبان انگلیسی هم مسلط هستند و کافیست کمی انگلیسی بلد باشید تا به راحتی با آن ها ارتباط برقرار کنید.

رستوران هتل

هتل Le Safran Suites رستورانی ندارد ولی صاحبان هتل رستورانی در نزدیکی این آپارتمان ها دارند البته با توجه به توریستی بودن منطقه فاتح رستوران های محلی و متنوع زیادی در آن حوالی پیدا می شوند. یعنی از همان چندمتری هتل با رنج گسترده ای از رستوران ها روبرو خواهید شد و هر کسی با هر ذائقه ای می تواند غذای محبوب خود را در رستوران های فاتح پیدا کند. البته اقامت در هتل سفران سوئیت همراه با ارائه صبحانه است ولی صبحانه های هتل بسیار ساده هستند و بهتر است صبحانه های معروف ترکی را در یکی از رستوران های اطراف امتحان کنید.

فاصله هتل سفران سوئیتز استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا مسجد آبی: 0.3 کیلومتر

فاصله تا مسجد ایاصوفیه: 0.6 کیلومتر

فاصله تا آب انبار باسیلیکا: 0.6 کیلومتر

فاصله تا کاخ توپکاپی: 1.3 کیلومتر

فاصله تا برج گالاتا: 2.3 کیلومتر

فاصله تا میدان تکسیم: 3.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مهر 1402 بروزرسانی: 23 مهر 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2189

به "هتل سفران سوئیتز استانبول؛ اقامت در منطقه تاریخی و در کنار جاذبه های شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سفران سوئیتز استانبول؛ اقامت در منطقه تاریخی و در کنار جاذبه های شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید