هدفمان تزریق شور و هیجان به والیبال کردستان است

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، آرش صادقیانی در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: پنجمین سال حضورم در مریوان را پشت سر می گذارم، سومین سالی است که در مسابقات سوپرلیگ حضور خواهیم داشت. با برنامه پیش آمده ایم، تمرینات خوبی پشت سر گذاشته ایم، تیم راهیاب ملل مریوان از شانزدهم مرداد ماه تمریناتش را شروع نموده است.

هدفمان تزریق شور و هیجان به والیبال کردستان است

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان ادامه داد: چهار ملاقات تدارکاتی با تیم های پیکان، سایپا، سیرجان و شهرداری ارومیه برگزار کردیم؛ ملاقاتهای خوبی بود و به اهدافی که داشتیم، رسیدیم. هفته آینده هم سه ملاقات تدارکاتی در تورنمنت چهارجانبه اصفهان با تیم های سپاهان، مس رفسنجان و شهداب یزد خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: تنها مشکل ما از دست دادن کمال قریشی به علت آسیب دیدگی آشیل پا است، سایر بازیکنان شرایط خوبی دارند و برای مسابقات لیگ آماده می شویم.

صادقیانی درباره هدفگذاری تیم راهیاب ملل مریوان گفت: هدفگذاری ها بر اساس بودجه است. به نسبت بسیاری از تیم ها، شرایط اقتصادی ضعیف تری داریم؛ حتی در جذب بازیکنان و یارگیری نتوانستیم با حریفان رقابت کنیم اما هدفمان تزریق شور و هیجان در کردستان و شهر مریوان و آینده سازی برای جوانان شهر است.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: حدود هشت بازیکن نوجوان در اختیار داریم که قطعاً آیندگان والیبال ایران خواهند شد. کوشش می کنیم نتیجه ای بهتر از سال گذشته به دست آوریم البته تمام این موارد به بودجه و شرایط اقتصادی بستگی دارد. از مسئولان راهیاب ملل تشکر می کنم که شرایط را برای جوانان شهر فراهم نموده اند و روی باخت ها تمرکز نمی نمایند. قطعاً راهیاب ملل بازیکنان خوبی به آینده والیبال ایران معرفی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1733

به "هدفمان تزریق شور و هیجان به والیبال کردستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفمان تزریق شور و هیجان به والیبال کردستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید