ورود آپارت کیدز به تولید محتوای اختصاصی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تهران (پانا) - آپارات کودک، پس از تغییرات گسترده در ساختار و محتوا به منظور خدمات بهتر به بچه ها ایران آغاز به کار کرد.

ورود آپارت کیدز به تولید محتوای اختصاصی

به گزارش روابط عمومی آپارات کودک، با توجه به دغدغه خانواده های ایرانی در زمینه کنترل فرزندان در فضای مجازی و اهمیت نحوه دسترسی و چگونگی دسترسی بچه ها به محتوای اختصاصی خود، آپارات کودک با تغییرات گسترده وارد تولید و تامین محتوای مخصوص این رده سنی شد.

پس از بررسی و سنجش نیاز بچه ها و خانواده ها برای استفاده از محصولات سرگرم کننده و امن، آپارات کودک به نام یک پلتفرم نمایش خانگی حوزه بچه ها تلاش دارد نیازهای اصلی بچه ها را در زمینه سرگرمی و آموزش با نمایش آثار سالم و استاندارد با دوبله اختصاصی و زیرنویس مناسب در اختیار خانواده ها و فرزندانشان بگذارد.

آپارات کودک در راستای تامین هر چه بهتر برنامه های مناسب بچه ها، محصولات خود را به دو صورت رایگان و با اشتراک در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

تولید محتوای اختصاصی از دیگر برنامه ریزی های آپارات کودک است که با توجه به نیاز مخاطب نسبت به محصولات بومی در حال انجام است و این محصولات در اختیار مخاطبان این پلتفرم قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1655

به "ورود آپارت کیدز به تولید محتوای اختصاصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود آپارت کیدز به تولید محتوای اختصاصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید