پامپئو: کیم جونگ اون به جای جنگ، صلح را انتخاب کند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، وزیر خارجه آمریکا در واکنش به سخنان کیم جونگ اون که گفته است در آینده نزدیک سلاح استراتژیک جدید تولید می کند، ابراز امیدواری کرد که کره شمالی صلح را به جای جنگ انتخاب کند.

پامپئو: کیم جونگ اون به جای جنگ، صلح را انتخاب کند

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری فاکس نیوز گفت: بنابراین، با دیدن علنی آن گزارش، همچنان این مسئله باقی می ماند که امیدواریم رئیس کیم (کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی) راستا دیگری را طی کند. او اضافه نمود: ما امیدواریم که رئیس کیم تصمیم صحیحی اتخاذ کند؛ اینکه او صلح و رفاه را به جای درگیری و جنگ انتخاب خواهد کرد.

همچنین در مصاحبه ای جداگانه با سی بی اس نیوز از پامپئو سوال شد که آیا سخنان کیم جونگ اون برای او زنگ هشدار است یا خیر. رهبر کره شمالی گفته است هیچ دلیلی وجود ندارد که پیونگ یانگ دیگر به مهلتی که خودش درباره موشک بالستیک قاره پیما و آزمایش های بمب هسته ای معین کرده است، متعهد بماند.

پامپئو گفت: اگر رئیس کیم تعهداتی که به رئیس جمهوری ترامپ داده است، زیر پای گذاشته و نقض کند، بسیار ناامیدکننده خواهد بود. او در ازای توافق رئیس جمهوری ترامپ مبنی بر عدم انجام مانورهای نظامی در مقیاس بزرگ، این تعهدات را به رئیس جمهوری آمریکا داد. ما به تعهدات خود عمل کرده ایم و همچنان امیدوار هستیم که او هم به وعده های خود عمل کند.

رهبر کره شمالی تاکید دارد که ایالات متحده به مانورهای نظامی مشترک با کره جنوبی با استفاده از تسلیحات جدید و اعمال تهدیدها ادامه داده است و هم زمان درخواست هایی گانگستر مانند دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 629

به "پامپئو: کیم جونگ اون به جای جنگ، صلح را انتخاب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پامپئو: کیم جونگ اون به جای جنگ، صلح را انتخاب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید