پرداخت 270 میلیارد ریال به وزارت آموزش و پرورش

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور گفت: برای اجرای فعالیت های پرورشی و امور تربیتی دانش آموزان و کاهش آسیب های اجتماعی و پژوهشی 270 میلیارد ریال به وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد.

پرداخت 270 میلیارد ریال به وزارت آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور، آقای امید حاجتی، اضافه کرد: با هدف تقویت و انجام فعالیت پرورشی و امور تربیتی دانش آموزان و بعلاوه کاهش آسیب های اجتماعی این مبلغ به وزارت آموزش و پرورش پرداخت شد تا با اجرای فعالیت های فرهنگی و تربیتی، دانش آموزان از لحاظ علمی رشد نمایند و آسیب های اجتماعی در حوزه دانش آموزان کاهش یابد.

وی گفت: از محل اجرای بند (39) مصارف جدول تبصره (14) قانون بودجه 1400 کل کشور مبلغ 230 میلیارد ریال به وزارت آموزش و پرورش کشور پرداخت تا برای رسیدن به اهداف پرورشی اقدام گردد.

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور بعلاوه گفت: در اجرای بند مذکور برای انجام مطالعات آموزشی و پژوهشی مبلغ 40 میلیارد ریال هم به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش پرداخت شد تا در این زمینه و به شکل کارشناسی هزینه گردد که در مجموع 270 میلیارد ریال به این وزارت خانه پرداخت شده باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1741

به "پرداخت 270 میلیارد ریال به وزارت آموزش و پرورش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 270 میلیارد ریال به وزارت آموزش و پرورش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید