پوستی جذاب با مواد طبیعی

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، در این مطلب برای مقابله با آسیب به پوست به چند ماده طلایی مغذی اشاره می کنیم.

پوستی جذاب با مواد طبیعی

به گزارش خبرنگاران از خبرنگاران،گذر زمان، آلودگی هوا و آسیب های ناشی از خورشید لطافت و درخشندگی پوست را از بین می برند و خال ها و لکه های رنگی به جا می ماند. هرنوع پوستی مراقبت های مخصوص به خود را دارد، در این مطلب برای مقابله با آسیب به پوست به چند ماده طلایی مغذی اشاره می کنیم.

برنج قهوه ای و سبوس برنج

برنج قهوه ای خواص بسیار زیادی دارد. همچنین سبوس برنج دارای ویتامین و املاح معدنی از جمله آهن، منگنز و ویتامین های گروه E و B است.

لبنیات پروبیوتیک و کفیر

پروبیوتیک و کفیر علاوه بر تامین باکتری های زنده حاوی مواد معدنی با ارزشی از جمله کلسیم، فسفر، آهن، منیزیم منگنز، پتاسیم، مس و ویتامین های مختلف است. کفیر در بهبود عملکرد کبد، درمان ورم معده، بهبود اختلالات روده بزرگ و کولیت، سندروم روده تحریک پذیر، ورم مفاصل، آسم و برونشیت موثر است.

چای سبز

چای سبز منبع سرشاری از پلی فنول ها و آنتی اکسیدان هاست که آن را به یک ماده ضدپیری تبدیل کرده است. چای سبز همچنین یک محافظ قوی در برابر آفتاب است.

جوانه ها

جوانه ها سرشار از ویتامین های B و E هستند. این دو نوع ویتامین را به عنوان ویتامین جوانی می شناسیم.

میوه های رنگی

همه میوه ها خواص ویژه ای دارند، میوه های قرمز و به ویژه شاه توت، انار، انگور و تمشک به بازسازی بافت های بدن کمک می کند و همه پوست ها را تقویت، مرطوب و روشن می سازد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1203

به "پوستی جذاب با مواد طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستی جذاب با مواد طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید