کارنامه 20 ماه تسهیلات نوسازی بانک مسکن

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، رییس اداره کل اعتبارات و تامین اقتصادی بانک مسکن از انعقاد 15 هزار و 115 قرارداد تسهیلاتی برای متقاضیان ساکن بافت فرسوده جهت نوسازی املاک طی 20 ماه گذشته اطلاع داد.

کارنامه 20 ماه تسهیلات نوسازی بانک مسکن

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، رضا صالحی شهرابی رییس اداره کل اعتبارات و تامین اقتصادی بانک مسکن با بیان اینکه یکی از ماموریت های مهم این بانک به عنوان تنها بانک تخصصی فعال در حوزه مسکن، یاری به تسریع جریان نوسازی بافت فرسوده است، به پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: از ابتدای سال گذشته تا 28 آبان ماه امسال، مطابق با معرفی نامه های تایید در شعب استان های مختلف، 15 هزار و 115 واحد مسکونی در بافت فرسوده جهت اخذ تسهیلات نوسازی به مرحله انعقاد قرار داد رسیده اند.

وی ادامه داد: مبلغ کل تسهیلات منعقده برای این تعداد واحد مسکونی حدود 956 میلیارد و 680 میلیون و 50 هزار تومان است که از این رقم تا تاریخ مذکور رقمی در حدود 722 میلیارد و 988 میلیون و 788 هزار تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به جزییات کارنامه 20 ماهه تسهیلات دهی بانک مسکن در حوزه نوسازی بافت فرسوده، اظهار کرد: صرف نظر از استان تهران، پنج استان آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، مازندران و همدان به ترتیب بیشترین میزان تسهیلات منعقده به لحاظ تعداد واحد مسکونی داشته اند.

صالحی به حجم تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در تهران اشاره نمود و اضافه نمود: در این دوره زمانی بیشترین میزان تسهیلات منعقده به لحاظ تعداد واحد مسکونی مربوط به تهران بوده به طوری که 4 هزار و چهار واحد مسکونی به مرحله انعقاد قرارداد رسیده اند.

وی همچنین به حجم تسهیلات منعقده در پنج استان نامبرده اشاره نمود و گفت: در استان آذربایجان شرقی تعداد یک هزار و 58 واحد مسکونی، در اردبیل تعداد یک هزار و هشت واحد، در خراسان رضوی تعداد 930 واحد، در مازندران تعداد 846 واحد و در همدان تعداد 670 واحد قرار داد تسهیلاتی خود را دریافت نموده اند.

به گفته وی تا به امروز دو قرارداد عاملیت با وزارت راه و شهرسازی منعقد و همکاری گسترده ای شروع شده است. قرارداد دوم عاملیت در امسال منعقد شده است.

وی در خاتمه گفت: مطابق با پیش بینی های صورت گرفته، سقف تسهیلات نوسازی در امسال به 250 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی رسیده است در صورتی که سازنده حرفه ای برای ساخت و سازهای خود از فناوری های نوین استفاده کند می تواند تا این سقف از تسهیلات بانک مسکن بهره مند گردد.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1216

به "کارنامه 20 ماه تسهیلات نوسازی بانک مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارنامه 20 ماه تسهیلات نوسازی بانک مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید