کاسانو در صفحه توییتر همسرش خبر بازنشستگی خود را رد کرد!

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا جدایی اش از تیم هلاس ورونا را تأیید و در عین حال این خبر که او میخواهد بازنشسته گردد را تکذیب کرد.

کاسانو در صفحه توییتر همسرش خبر بازنشستگی خود را رد کرد!

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کاسانو شایعه امروز (دوشنبه) رسانه های ایتالیایی مبنی بر اینکه او به دلیل مشکل خانوادگی بازنشسته می گردد را تکذیب کرد و گفت فقط از بازی کردن برای هلاس ورونا منصرف شده است.

به دنبال انتشار این خبر در رسانه های ایتالیایی مائوریتزیو ستی، رئیس باشگاه هلاس ورونا گفت که کاسانو فصل آینده در این تیم بازی نخواهد کرد. اکنون مهاجم سابق رم خودش جزئیات بیشتری درباره تصمیمی که برای آینده اش گرفته، گفته است.

کاسانوی 34 ساله در پیامی به قلم خودش که در صفحه توییتر همسرش قرار گرفته، نوشته است: من تصمیم به بازنشستگی نگرفته ام و فقط به این نتیجه رسیدم که نمی توانم با هلاس ورونا به کارم ادامه دهم. از نظر فیزیکی شرایط بسیار خوبی دارم چون 15 روز تمرینات آماده سازی را پشت سر گذاشته ام اما از نظر روانی احساس می کنم که نمی توانم در هلاس ورنا بازی کنم. از صمیم قلب از رئیس باشگاه ستی، مدیر ورزشی فوسکو، مربی تیم پکیا و تمام بازیکنان به خاطر پذیرش من در جمع شان تشکر می کنم.

در همین حال شبکه پرمیوم اسپورت مدعی شده است که کاسانو راهی جنوا می گردد تا در فصل جدید برای این تیم توپ بزند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 723

به "کاسانو در صفحه توییتر همسرش خبر بازنشستگی خود را رد کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاسانو در صفحه توییتر همسرش خبر بازنشستگی خود را رد کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید