2 کتاب در بخش قلعه نو همزمان با دهه فجر رونمایی شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی 2 کتاب با موضوعات کاخ ساسانی درچالطرخان و کتاب اصول حسابداری که توسط دهیاری به چاپ رسیده است با حضور بخشدار قلعه نو رونمایی شد.

2 کتاب در بخش قلعه نو همزمان با دهه فجر رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با رعایت پروتکل های بهداشتی 2 کتاب با موضوعات کاخ ساسانی درچالطرخان و کتاب اصول حسابداری به تالیف احمد عباسی از روستای چالطرخان که توسط دهیاری به چاپ رسیده است با حضور علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، یاسینی نماینده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش قلعه نو، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای چال طرخان واهالی برگزیده مسابقه چهارمین پویش کتابخوانی روستای چال طرخان در سالن دهیاری و شورای اسلامی روستا برگزار گشت.

علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو دراین مراسم اظهار کرد: رونمایی کتاب کاری پسندیده و برای مخاطبان جالب توجه است زیرا آنها می توانند درباره کتابی که قرار است بزودی مورد استفاده قرار گیرد، اطلاعات لازم را بدست آورند، اطلاعاتی که هویت این کالای فرهنگی را پدیدار می کند.

وی یادآور شد: انسان ها از کتاب خواندن هدف های مختلفی دارند عده ای بخاطر تحصیل یا بخاطر شغل و اطلاعات عمومی با دوست خوبشان همراه هستند ، اما در حقیقت مطالعه کتاب از کار هایی است که منفعت های بسیاری برای سلامتی روحی دارد.

به گزارش خبرنگاران، در این برنامه به برگزیدگان چهارمین مرحله پویش کتابخوانی بخش قلعه نو در روستای چال طرخان به رسم یاد بود هدایایی اهدا شد.

انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1361

به "2 کتاب در بخش قلعه نو همزمان با دهه فجر رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 کتاب در بخش قلعه نو همزمان با دهه فجر رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید