3 جایی که باید در کره جنوبی ببینید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، کشور کوچک اما بی نظیر کره جنوبی در شرق آسیا و در نیمه جنوبی شبه جزیره کره واقع شده است. کره جنوبی علی رغم مساحت جغرافیایی کوچکی که دارد، تنوع و گوناگونی های فراوانی را در خود جای داده است که بسیاری از آن ها تا به امروز برای گردشگران ناشناخته باقی مانده است. از باورها، آداب و رسوم و فرهنگ گرفته تا هنر آشپزی و جاذبه های گردشگری، ناگفته های بسیاری در ارتباط با این کشور وجود دارد. بنابراین سفر به نیمه جنوبی شبه جزیره کره می تواند بسیار هیجان انگیز باشد. با خبرنگاران همراه باشید تا با چندی از جاذبه های گردشگری این کشور بیشتر آشنا شویم.

3 جایی که باید در کره جنوبی ببینید

بهترین زمان بازدید از کره جنوبی ماه مارس و می با هوای معتدل بهاری و منظره ای زیبا از شکوفه های به درخت نشسته، و همچنین ماه سپتامبر تا نوامبر با هوای ملایم پاییزی و برگ ریزان درختان است.

قصر گیونگ بوک گنگ (Gyeongbokgung Palace)

قصر گیونگ بوک گنگ که با نام گیونگ بوک نیز شناخته می گردد، در سال 1935 و با شروع دوران سلطنت سلسله چوسان ساخته شد. این قصر از زمان سلسه یی (Yi Dynasty) که پایتخت کره جنوبی را به سئول منتقل کردند، مرکز اصلی فرمانروایی پادشاهان کره جنوبی بوده است. قصر گیونگ بوک که معنای نام آن قصر درخشان شادی است با منظره ای دلربا از کوه بوکاگسان (Mt. Bugaksan) و کوه نمسان (Mt. Namsan) در دو طرف آن، به قسمتی از بهشت شباهت دارد. پس از بازسازی های بسیار، این قصر پرزرق برق اکنون، شگفتی های بسیاری در خود جای داده که می تواند یک روز تمام چشم گردشگران را به خود خیره کند. در بازدید از این قصر بسیاری از بناهای مرمت شده چون تالار تخت، غرفه ها و دفاتر رسمی قصر، محله های زندگی مردم هریک جاذبه های خاص خود را دارند. کاخ موزه ملی کره نیز بخشی از فضای این قصر را به خود اختصاص داده که بازدید از آن اطلاعات بسیاری را در ارتباط با جزئیات زندگی سلطنتی، معماری و آیین های کهن مردم کره پیش رویتان قرار می دهد.

لوته ورلد (Lotte World)

لوته ورلد با مجموعه ای از مراکز خرید، پارک تفریحی، موزه ملل، هتل و مراکز ورزشی به یک شهر کوچک شباهت دارد. اگر برنامه سفر به سئول پایتخت پر جنب وجوش کره جنوبی را داشتید، لوته ورلد را از دست ندهید. طراحی لوته ورلد به گونه ای است که هم برای بچه ها و هم بزرگ سالان هیجان انگیز و سرگرم نماینده است. لوته ورلد که دارای دو قسمت بیرونی و داخلی است، با جزیره جادویی، میدان تیراندازی، سالن اسکیت روی یخ چهارفصل، پارک های موضوعی، سینمای سه بعدی، سالن های غذاخوری مجلل و مراکز خرید پرزرق وبرق تمام جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است و سفر به آن برای هر گردشگری خاطرات به یادماندنی را به همراه دارد.

اورلند (Everland)

اورلند، تم پارک هیجان انگیز واقع در یونگین (Yongin) در حومه سئول، بزرگ ترین تم پارک(پارک هایی که با هدف القای پس زمینه و فضایی با موضوع معین به بازدیدنمایندگان احداث می شوند) این کشور و یکی از زیباترین تم پارک های جهان است که توسط سامسونگ اورلند احداث شده است. این تم پارک تفریحی که در سال 2007 میلادی لقب بهترین تم پارک جهان را به خود اختصاص داد، با قلعه های افسانه ای و رنگ های روشن تا حدودی به دیزنی لند شباهت دارد. این پارک به قسمت های مختلفی تقسیم می گردد که هریک پس زمینه موضوعی خاصی را دنبال می نماید. سرزمین جادویی، دهکده ازوپ (Aesops Village)، باغ وحش توپیا (Zoo-Topia) و ماجراجویی اروپایی هریک قسمتی از این پارک بزرگ را تشکیل می دهند. یکی از خلاقیت های منحصربه فرد طراحی شده در این پارک سفر 15 دقیقه ای با اتوبوسی است که تجربه ای مانند سفر ماجراجویانه از میان حیات وحش آفریقا را به مخاطبان القا می نماید. در این سفر 15 دقیقه ای می توانید نماهای نزدیکی از ببر، شیر، کفتارها، فیل، زرافه و گورخرها را به شکل هیجان انگیزی تماشا کنید. هرساله جشنواره ها و رژه های مختلفی در این پارک برگزار می گردد که بیشتر آن ها موضوعات ویژه ای را دنبال می نمایند. منبع:travelvivi

منبع: کجارو
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 712

به "3 جایی که باید در کره جنوبی ببینید" امتیاز دهید

1 کاربر به "3 جایی که باید در کره جنوبی ببینید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 جایی که باید در کره جنوبی ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید