9 کاری که باید در سفر به دوسلدورف انجام داد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، در سفر به دوسلدورف یکی از شهرهای تاریخی و مهد هنر آلمان فعالیت هایی را باید انجام داد تا خاطرات منحصربه فردی را بسازیم. با خبرنگاران همراه باشید تا برترین و متفاوت ترین فعالیت های گردشگری این شهر را بشناسیم.

9 کاری که باید در سفر به دوسلدورف انجام داد

اگر دنبال تجربه یک سفر متفاوت در آلمان هستید، آخرهفته های شهر دوسلدورف را از دست ندهید. این شهر قدیمی که با ساختمان های مدرن و نو احاطه شده است در آلمان به یکی از مقاصد گردشگری بین المللی و محلی تبدیل شده است. این شهر کوچک و پر جنب و جوش فعالیت های مجذوب نماینده و مختلف زیادی را برای گردشگران خود تدارک دیده است. هیچ گردشگری در این شهر خسته و بی حوصله نخواهد شد. هرچند در حال حاضر تعداد گردشگران این شهر کم است اما در سال های آینده به یکی از قطب های گردشگری تبدیل خواهد شد. در این مقاله 9 فعالیت را برای گردشگران معرفی می کنیم تا سفر عالی را تجربه نمایند.

از اسلاسترم تماشا کنید

درست در میان شهر و در قدیمی ترین میدان شهر شما با اسلاسترم روبرو خواهید شد که شاید در نگاه اول به نظر برسد برای گردشگران ممنوع باشد اما چنین نیست و شما می توانید از این بنا بازدید کنید. آسانسور کوچک این برج می تواند 3 نفر را به بالای آن برساند. در بالای برج یک رستوران کوچک واقع شده است که طعم کیک های خانگی آن و لذت خوردن صبحانه در آن بی نظیر است. تماشای شهر دوسلدورف از این رستوران یکی از برترین تجربه های گردشگری در این شهر خواهد بود و برج تلویزیون نیز از اینجا قابل مشاهده است.

در مدیاهاربر گردش کنید

با کمی قدم زدن از کنار رودخانه دوسلدورف به مدیاهاربر خواهید رسید. منطقه ای از ساختمان های مدرن و مرتفع که از هر گوشه آن برج تلویزیون دیده می گردد. معماری های خاص و متفاوت این منطقه علت مناسبی برای گردش در آن خواهند بود.

از گالری هنری (K21) تماشا کنید

یکی از برترین تجربیاتی که در سفر به این شهر خواهید داشت احتمالا بازدید از گالری و موزه (K21) خواهد بود. برترین و بامزه ترین کارهای هنر معاصر را در اینجا خواهید یافت. سازه هنرمند توماس ساراسنو به نام در میان فلک در ارتفاع 31 متری این حس را در شما ایجاد می نماید تا مانند یک عنکبوت حرکت کنید.

در پارک های شهر استراحت کنید

اگر دنبال تجربه زندگی مردم محلی و آشنایی با آن ها هستید حتما به یکی از پارک های شهر سری بزنید. اگر در شهر قدم بزنید حتما به پارک هوفگارتن خواهید رسید در این پارک که حقیقتا یک باغ است درختان و فعالیت های هنری و فرهنگی بسیاری به چشم می خورد. بر روی رودخانه هم می توانید به قایق سواری بروید.

دوچرخه سواری کنید

دوچرخه سواری برای گردش در شهر دوسلدورف بی نظیر خواهد بود. دوچرخه ای اجاره کنید و با آن این شهر قدیمی را زیر و رو کنید. در کنار رودخانه و از میان پارک ها سواری کنید و از منطقه ها تماشای شهر تماشا کنید.

از هنرهای خیابانی تماشا کنید

در دوسلدورف منطقه ای وجود دارد که در آن هنرها و نقاشی های خیابانی متمرکز شده اند. در نزدیکی هاپت بان هوف شاهکارهای هنری دیده می شوند. خیابان کیفرن استراسه شاید به ظاهر یک خیابان عادی باشد اما در واقع خانه های آن به طرز باشکوهی رنگ آمیزی و تزئین شده اند.

از برج تلویزیون تماشا کنید

یکی از جاذبه های گردشگری دوسلدورف برج تلویزیون است که بازدید از آن را در برنامه سفر خود قرار دهید. تماشای شهر از بالای برج، تماشا خانه ها و خیابان ها حسی پر از آرامش را برایتان ایجاد خواهد نمود.

در شهر قدیمی گردش کنید

بازدید از کلیساهای قدیمی، ساختمان های قدیمی، برج های مرتفع، بناهای تاریخی در این شهر قدیمی را از قلم نیاندازید. با دوچرخه در شهر بگردید و یا در تورهای گردشگری ثبت نام کنید تا از داستان های تاریخی شهر و توسعه و پیشرفت شهر در گذر زمان مطلع شوید.

از محل های هنری شهر تماشا کنید

هنر شهر دوسلدورف در فرهنگ غربی نقش مهمی را ایفا می نماید. این شهر کوچک 26 موزه دارد و پذیرای برگزاری گالری ها و نمایشگاه های هنری متعددی است. در هفته هنری شهر، موزه ها تا ساعت 3 صبح باز هستند و با خرید کارت دوسلدورف می توانید از بیشتر موزه ها با کمترین هزینه تماشا کنید. در گوشه و کنار شهر می توانید فعالیت ها و پروژه های هنری را ببنید که به وسیله هنرمندان سرشناسی طراحی شده اند.

منبع: کجارو / thetouristoflife.com
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1847

به "9 کاری که باید در سفر به دوسلدورف انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "9 کاری که باید در سفر به دوسلدورف انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید