تنها راهکار برون رفت فوتبال از تعلیق چیست؟

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، اگر ما به قوانین احترامی نگذاریم فوتبال ایران تعلیق شده و کویت جایگزین آن در جام ملت ها آسیا می گردد. همان گونه که آن ها همین الان هم در اردو حاضر هستند و منتظر شنیدن خبر تعلیق ایران هستند.

تنها راهکار برون رفت فوتبال از تعلیق چیست؟

به گزارش خبرنگاران ، مهدی خبیری که سال 86 و بعد از تعلیق فوتبال ایران در تدوین اساسنامه جدید نقش مهمی داشت در خصوص راهکار برون رفت از بحران تعلیق گفت:باید یک سوم اعضای مجمع فدراسیون فوتبال درخواست برگزاری جلسه فوق العاده را بنمایند.آنجا باید آقای تاج و هیات رییسه منتخب استعفای خود را به مجمع تقدیم نمایند تا با امضای آنها به فیفا فرستاده شده و سپس انتخابات جدیدی برگزار شده و نفرات مورد نظر انتخاب شوند.این تنها راهی است که وجود دارد.ما قطعا باید قاعده بازی را رعایت کنیم چون اگر بخواهیم فیفا را دور بزنیم دادگاه CAS نمی پذیرد و به طور کامل میدان را به آن ها واگذار می کنیم.این تجربه در بیش از 12 کشور طی شده و ما باید از آن عبرت بگیریم.

نایب رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت:الان نگرانی قطعی وجود دارد.اگر ما به قوانین احترامی نگذاریم فوتبال ایران تعلیق شده و کویت جایگزین آن در جام ملت ها آسیا می گردد. همان گونه که آن ها همین الان هم در اردو حاضر هستند و منتظر شنیدن خبر تعلیق ایران هستند. در این میان باید به یک نکته اشاره کنم؛ با استعفای آقای ساکت و یا برکناری آن هیچ خطری فوتبال ایران را تعلیق نمی کند چون ایشان انتصابی هستند و کارمند فدراسیون محسوب می شوند.اما نایب رییس و هیئت رییسه فدراسیون باید استعفا دهند و با رفتن اجباری آنها فوتبال ایران تعلیق خواهد شد.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 37

به "تنها راهکار برون رفت فوتبال از تعلیق چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها راهکار برون رفت فوتبال از تعلیق چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید