ادامه بارش ها تا شنبه، هوای شهرهای بزرگ آلوده تر می شود

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده های جوی در هفته پیش رو در شهرهای صنعتی و کلانشهرها خبر داد.

ادامه بارش ها تا شنبه، هوای شهرهای بزرگ آلوده تر می شود

مهر: صادق ضیاییان در مورد شرایط هوای کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور طی روز پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان بارش رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اعلام نمود: شدت بارش در نوار شمالی کشور و زاگرس مرکزی است. جمعه بارش در سواحل دریای خزر، مناطق مرکزی، شمال شرق و بخش هایی از شرق کشور ادامه خواهد داشت و شنبه این سامانه در شمال شرق، برخی نقاط شرق و مناطق شرقی دریای خزر فعال بوده و سپس از کشور خارج می شود.

ضیاییان اظهار کرد: از یکشنبه تا اواخر هفته آینده، در غالب مناطق کشور جوی آرام را پیش رو خواهیم داشت که این امر باعث افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی خواهد شد و این در حالی است که طی روز جمعه و شنبه خلیج فارس و سه روز آینده دریای خزر مواج است.

وی در مورد شرایط هوای تهران نیز گفت: تهران در روز پنجشنبه نیمه ابری و دارای بارش پراکنده در روز است که احتمالاً در هنگام شب شاهد بارش برف خواهیم بود. تهران در روز جمعه نیز آسمانی ابری با بارش برف خواهد داشت که بیشینه آن به 3 و کمینه آن به منفی یک می رسد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1303

به "ادامه بارش ها تا شنبه، هوای شهرهای بزرگ آلوده تر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه بارش ها تا شنبه، هوای شهرهای بزرگ آلوده تر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید