بازدید نظارتی از مجتمع های گردشگری قم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم به طور سرزده از مجتمع های گردشگری استان بازدید کرد.

بازدید نظارتی از مجتمع های گردشگری قم

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، علیرضا ارجمندی روز چهارشنبه ششم مردادماه 1400 به همراه مهدی نصر اصفهانی معاون گردشگری استان و محمد گنج خانلو رئیس انجمن حرفه ای مجتمع های گردشگری، تفریحی و سفره خانه های سنتی قم به طور سرزده از مجتمع های گردشگری (مهر و ماه) و (زیتون) در این استان بازدید کرد و گفت: در این بازدیدها ضمن نظارت و نحوه خدمات دهی به مسافران و زائران، با مسائل موجود در مجتمع های گردشگری آشنا خواهیم شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم اظهار کرد: با اوج گیری مجدد کرونا و از آن جا که قم محور مواصلاتی استان های مختلف است نظارت از مجتمع های گردشگری و واحدهای پذیرایی بین راهی از اهمیت زیادی برخوردار است.

ارجمندی با بیان این که شرایط مجتمع های گردشگری و بین راهی قم رضایت بخش است، ادامه داد: ارائه خدمات در مجتمع های گردشگری قم دارای کیفیت خوبی است که به دلایل مختلف بعضی از آنان با مسائل متعددی روبرو شده اند که در صدد هستیم معضلات آنان را با یاری مجموعه مدیریت دستگاه های اجرایی استان بر طرف کنیم.

او با اشاره به این که با اتمام واکسیناسیون عمومی کرونا، گردشگران خارجی و داخلی با مطالعه مقصد سفر خویش را انتخاب می نمایند، گفت: باید بسته های خدماتی، پذیرایی و فرهنگی که به گردشگران ارائه می گردد قابلیت رقابت در سطح ملی و بین المللی را داشته باشد که خوشبختانه بعضی از مجتمع های گردشگری قم از این ظرفیت برخوردار هستند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1642

به "بازدید نظارتی از مجتمع های گردشگری قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید نظارتی از مجتمع های گردشگری قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید