بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی در نفوذ

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، سکانس هایی از سریال نفوذ که مربوط به سایت کبکان است با حضور بازیگران ایرانی و خارجی ضبط می گردد. هنرپیشه های خارجی این سریال از میان بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی انتخاب شده اند که به زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی صحبت می نمایند و این بخش ها با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.

بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی در نفوذ

با قیمت تور نوروزی آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، روابط عمومی مرکز سیما فیلم از پخش سریال جدید این مرکز در پاییز 99 خبر می دهد.

نفوذ به کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری ساخته می گردد و هم اینک در دکورهای ساخته شده در چالوس با حضور بازیگران خارجی در حال ضبط است.

محسن علی اکبری، تهیه کننده مجموعه نفوذ درباره مراحل آماده سازی این مجموعه شرح داده است: تصویربرداری تا نیمه اسفندماه به اتمام می رسد. با توجه به این که سریال بخش جلوه های ویژه بصری سنگینی دارد، کار پرزحمت و زمان بری خواهد بود. سید محمد امامی مسئولیت این بخش را عهده دار است.

علی اکبری ادامه داد: تمام کارهای مربوط به سایت کبکان به صورت جلوه های ویژه بصری در حال اجرا است و برای اولین بار سریال تلویزیونی این حجم کار سی جی دارد. کوشش می کنیم سریال برای پاییز 99 آماده و از شبکه یک پخش گردد.

تهیه کننده نفوذ اضافه نمود: نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر بازیگران خارجی هستند. در حال حاضر علاوه بر بازیگران خارجی صالح میرزاآقایی، علیرام نورایی، امین اسکندریان و کاوه سماک باشی جلوی دوربین هستند. مسئولیت تامین و هماهنگی بازیگران خارجی برعهده سیدکریم قاسم زاده بوده است.

وی در سرانجام درخصوص تدوین سریال گفت: مراحل فنی تدوین نفوذ را روح الله شمقدری برعهده دارد که همزمان با تصویربرداری در حال اجرا است.

مجموعه نفوذ به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در فصل اول تاریخ انقلاب از بهمن 57 تا آبان 58 را در 42 قسمت نشان می دهد.

یلدا افشاری نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه مرادی، کاوه سماک باشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور و جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از دیگر بازیگران خارجی این سریال هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 682

به "بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی در نفوذ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی در نفوذ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید