بمب جابجایی پرسپولیس خنثی شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تهران (پانا) - رامین رضاییان قرار بود امروز یا فردا با قراردادی یک سال و نیمه به ارزش 9 میلیارد تومان به پرسپولیس بپیوندد اما با مخالفت باشگاه الدحیل مجبور است باز هم در لیگ ستارگان قطر توپ بزند.

بمب جابجایی پرسپولیس خنثی شد

به گزارش خبرورزشی، یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس در خصوص پریدن شاه ماهی جابجایی زمستانی از دست این تیم به خبر ورزشی گفت: همه چیز تمام شده بود اگر الدحیل مخالفت نمی کرد. ظاهرا باشگاه الدحیل می دانسته برای فسخ قرار داد رامین باید مبلغ کلانی پرداخت کند بنابراین ترجیح داد او را با توافق تازه در باشگاه السیلیه حفظ کند. این درحالی بود که ما با رضاییان بر سرهمه چیز به توافق رسیده بودیم. برای رامین رضاییان اصلا بحث مالی مطرح نبود اما سقف قرارداد پرسپولیس سالی 6 میلیارد تومان است. با توجه به اینکه قرار بود مدت این قرارداد یک سال و شش ماه باشد بنابراین قرارداد مالی این بازیکن با سابقه 9 میلیارد تومان می شد که با مخالفت الدحیل همه چیز به هم خورد.

قرارداد رامین رضاییان با الدحیل به شکلی است که او از گران ترین بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ ستارگان بوده است و به همین دلیل عملیات فسخ و جلب رضایت تیم قطری از قبل هم پیش بینی می شد راحت نباشد. رضاییان که راه حلی را برای جدایی مسالمت آمیز از الدحیل پیدا کرد تا پس از این قطع همکاری، در حالی وارد جابجایی ایران شود که در بازار زمستانی لیگ برتر کشورمان جزو مهمترین و چه بسا ستاره اصلی شود اما...

جدای از پرسپولیس که مشتری اصلی و مقصد احتمالی رامین محسوب می شود، او پیشنهاد دیگری هم از لیگ برتر ایران دارد اما او فقط به پرسپولیس فکر می کرد. در روزهای اخیر رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی سرمربی این تیم با رامین رضاییان در ارتباط بوده اند.

مدیربرنامه های ایرانی رامین رضاییان نیز به قطر سفر کرد تا مقدمات جدایی او و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس را فراهم کند اما نتوانست. رضاییان در تمام این سال ها که از ایران دور شده و در اروپا و لیگ ستارگان قطر توپ زده هرگز پرسپولیس را فراموش نکرده است.

او از هر فرصتی برای ابراز علاقه به پرسپولیس استفاده کرده و حالا قصد دارد به تیم محبوبش برگشته و هم به قرمزها کمک کند و هم دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشد. هرچند امسال این خواسته برآورده نشد اما سال آینده ... شاید!

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1876

به "بمب جابجایی پرسپولیس خنثی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب جابجایی پرسپولیس خنثی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید