بیشتر مدارس مرکز فرسوده هستند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، زاکانى گفت:قیمت اجاره هاى مسکن کنترل نمى گردد و این براى 51 درصد جمعیتى که مستاجر هستند، ظلم است.

بیشتر مدارس مرکز فرسوده هستند

علیرضا زاکانى شهردار تهران اظهار کرد: متاسفانه مردم و کشور در فشار هستند که یکی از دلایل آن کمبود مسکن است، در گذشته علاقمند بودند که تهران را صورت گران اداره نمایند که این از اساس نادرست است .

وى ادامه داد : چنین نگاهى موجب ایجاد دومینو مسکن شده که بلاى جان مردم شده است بعلاوه قیمت اجاره هاى مسکن کنترل نمى گردد و این براى 51 درصد جمعیتى که مستاجر هستند، ظلم است .

شهردار تهران بیان نمود : استان تهران داراى مهاجرپذیرى بالایى اما شهر تهران درسال گذشته تنها 34 هزار نفر مهاجر داشته است، استان تهران را با شهر تهران اشتباهى نگیریم .

زاکانى گفت : ما از سال گذشته قرارگاه جهادى مسکن را راه اندازى کردیم، هر منطقه لکه گذارى نموده است و سرمایه ها معین شد تا ظرفیت ها اعلام گردد، مدیریت ما مشارکتى است و باید کنار مردم باشیم .

وى اضافه کرد : بخش خصوصى براى مسکن سازى در کنار ما است زیرا سرمایه گذارى درست عبادت است و قرار شد تمام زمین هاى مدارس معین شوند و با آموزش و پرورش صحبت کنیم تا ارزش اضافه کرده این زمین ها بالا رود زیرا بیشتر مدارس تهران فرسوده هستند .

زاکانى یادآور شد : هدف ما رفاه دانش آموزان و معلم ها به همین علت ظرفیت بخش خصوصى و دولتى را در کنار یکدیگر گذاشتیم؛ تفاهم جنگ افزارسازى تمام شد و پروانه ساخت هم صادر شده است .

در پی شهرک سازى هستیم و ضروری است سرانه هاى آنها معین گردد تا شرایط زندگى مناسب در آنجا ایجاد گردد؛ انشالله این وعده را مى دهیم که مردم را تنها نگذاریم.

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آبان 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2058

به "بیشتر مدارس مرکز فرسوده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر مدارس مرکز فرسوده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید