جوانانی که مثل ستاره آینده فوتسال ایران را روشن می نمایند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تیم ملی فوتسال کشورمان با حضور بازیکان جوان خود می تواند آینده ای روشن را، برای ایران رقم بزند.

جوانانی که مثل ستاره آینده فوتسال ایران را روشن می نمایند

به گزارش تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا که دیروز در ارومیه به سرانجام رسید پیروز شد با دو پیروزی متوالی و با تعداد گل های زیاد برابر حریفان خود به رقابت های اصلی جام ملت های آسیا برساند. مسابقات جام ملت های آسیا قرار است اسفند ماه امسال در کشور ترکمنستان برگزار گردد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا در گروه دوم رقابت ها با تیم های ملی ترکمنستان و قرقیزستان هم گروه بوده است و در سرانجام پیروز شد با شکست حریفان خود با اقتدار به مسابقات جام ملت های آسیا صعود کند. از همین رو محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا سعی کرد که در ترکیب تیم خود از بازیکنان جوان و آینده داری استفاده کند، به طوری که این بازیکنان توانستند با نمایش های بسیار زیبایی که از خود به جای گذاشتند، نظر سرمربی تیم ملی را جلب نمایند تا از آن ها در رقابت های آینده تیم ملی بیشتر استفاده کند.

همان طور که می دانید تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است 4 ماه دیگر در رقابت های جام ملت های آسیای ترکمنستان شرکت کند و آن دیدار ها می تواند برای ما بسیار حائز اهمیت باشد. زیرا 5 تیم اول مسابقات جام ملت ها جواز حضور در رقابت های جام جهانی 2020 لیتوانی را کسب خواهند کرد و اگر تیم ملی فوتسال ما می خواهد به جام جهانی صعود کند باید در رقابت های جام ملت ها عملکرد درخشانی داشته باشد.

درست است که تیم ملی فوتسال ما تا حدود بسیار زیادی خود را از آسیا جدا نموده است و همواره هم جزء تیم های اول آسیا بوده است. نه تنها تیم ملی فوتسال ما در آسیا مظرح است بلکه در سطح جهان هم جزء بهترین تیم های جهان بوده است، به طوری که هم اکنون صندلی تیم ملی فوتسال ما در آخرین رتبه رده بندی تیم های ملی در صندلی پنجم جهان قرار گرفته است.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در این مدت نشان داده است که همواره بر روی جوانان نظارت ویژه ای دارد. او از 7 مرحله اردویی که تیم ملی قبل از رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا برگزار نموده، 6 مرحله آن را با حضور بازیکنان جوان برگزار نموده است و آن یک مرحله هم که با حضور بازیکنان با تجربه برای رقابت های چهار جانبه آستاراخان روسیه برگزار گردید، تعدادی از بازیکنان جوان در آن تمرینات حضور داشتند. در تیم ملی فوتسال ما بازیکنان جوان و با استعداد های زیادی مثل مهدی کریمی، طا ها نعمتیان، بهزاد عظیمی، سالار آقاپور و دیگر بازیکنانی وجود دارد که همواره نشان داده اند می توان بر روی آن ها اعتماد ویژه ای باز کرد.

اگر محمد نام الشریعه از این جوانان با استعداد ما در رقابت های جام ملت ها و حتی جام جهانی استفاده کند می تواند راه پیشرفت این بازیکنان برای بازی در تیم های بزرگ جهان را باز کند و با پیشنهاداتی که از لیگ های معتبر خارجی دریافت می نمایند می توانند آینده فوتسال خودشان و همچنین تیم ملی فوتسال ما را تامین نمایند.

به طوری که اکنون می بینیم بازیکنانی مثل حسین طیبی، احمد اسماعیل پور، علی اصغر حسن زاده، قدرت بهادری، هر کدام از این بازیکنان توانتسند با نمایش های زیبایی که از خود به جای گذاشتند، نظر تیم های معتبر و بزرگ اروپایی و حتی آسیایی را به خود جلب نمایند و از این طریق راه پیشرفت فوتسال خود را هموار کردند و در کنار آن هم توانستند به تیم ملی کشورمان بسیار یاری نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 453

به "جوانانی که مثل ستاره آینده فوتسال ایران را روشن می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانانی که مثل ستاره آینده فوتسال ایران را روشن می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید