دستگیری چند تن طی درگیری تظاهرکنندگان با پلیس در پورتلند آمریکا

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، پلیس شهر پورتلند آمریکا از وقوع درگیری تظاهرکنندگان تجمع کرده در نزدیکی ساختمان های ناحیهnorth Mississippi Avenue با افسران پلیسی خبر داد که ناظر بر محیط امنیتی در آن ناحیه بودند و چند تن را دستگیر کردند.

دستگیری چند تن طی درگیری تظاهرکنندگان با پلیس در پورتلند آمریکا

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در حالی که نیروهای پلیس مستقر بودند مقاطعه کاران خصوصی اطراف یکی از ساختمان های این خیابان حصار کشیدند. این در حالی است که گروهی از افراد اقدام به نفوذ غیرقانونی به ساختمان ها شامل یک خانه و زمین های دارای مالکیت خصوصی در طی سه ماه گذشته کرده بودند.

در یک بیانیه رسمی نوشته شد: امروز در حالی که ماموران پلیس پورتلند در محوطه مربوط به اموال و ساختمان های بلوک 4400 North Mississippi Avenue مستقر و در انتظار حصارکشی مقاطعه کاران خصوصی به دور ساختمان ماندند، افراد شروع به تجمع کردن در آن نزدیکی کردند. این افراد تلاش کردند از چند جا به رغم حضور پرسنل یونیفرم پوش و خودروهای پلیس و نوار کشیده شده توسط پلیس وارد محوطه شوند.

اندی انگو، یک خبرنگار محافظه کار آمریکایی در توئیتی نوشت: افراطگرا آنتی فا و چپ افراطی در پورتلند یک منطقه خودمختار جدید در میانه شمال پورتلند در یک خیابان شلوغ ایجاد کرده اند. آنها دارند از مکان هایی غیرقانونی در یک خانه محافظت می کنند.

در بیانیه رسمی عنوان شد: افسران همچنین به افراد اخطار دادند وارد محوطه نشوند. افسران چند تن را دستگیر کردند و بر اساس گزارش ها دست کم در یک مورد به اسپری فلفل متوسل شدند.

پلیس اضافه نمود، بعد از آنکه عوامل پلیس از تظاهرکننده ها خواستند که متفرق شوند آنها بخشی از حصار را برداشته و وارد ملک خصوصی شدند.

همچنین تظاهرکنندگان به سمت ماموران پلیس اشیایی همچون سنگ و بادکنک های حاوی رنگ پرتاب کرده و همچنین به خودروهای پلیس با شکستن شیشه ها و پنچر ساختن لاستیک هایشان آسیب وارد کردند.

جمعیتی که خیابان را مسدود کرده بودند شروع به انباشت سنگ کردند. پلیس همچنین گفت، مجموعا 13 تن در نتیجه درگیری ها دستگیر شدند. این حادثه بر اساس گزارش ها در جریان تظاهرات در نزدیکی خانه ای رخ داد که ماه سپتامبر یک خانواده را از آن اخراج کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1265

به "دستگیری چند تن طی درگیری تظاهرکنندگان با پلیس در پورتلند آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری چند تن طی درگیری تظاهرکنندگان با پلیس در پورتلند آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید