دستیار ارشد بایدن تشکیل تیم انتقالی را آغاز کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، یک دستیار ارشد و نزدیک جو بایدن تشکیل یک تیم انتقالی را در صورت پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 آغاز کرده است.

دستیار ارشد بایدن تشکیل تیم انتقالی را آغاز کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، کمپین انتخاباتی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد نهایی حزب دموکرات با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: تد کافمن دستیار ارشد و دیرینه جو بایدن، تشکیل یک تیم انتقالی را آغاز کرده است تا در صورت پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 2020 و کنار رفتن ترامپ از قدرت، برنامه های انتقال قدرت سریعتر انجام شود.

یک منبع آگاه گفت: کافمن 6 نفر از جمله مقام های سابق دولت اوباما را استخدام کرده است تا این تیم را تشکیل داده و سپس آن را گسترش دهد.

کافمن نیز با انتشار بیانیه ای گفت: این اقدام ادامه کار دولت را در صورت پیروزی بایدن در انتخابات تضمین خواهد کرد، آن هم در شرایطی که باید برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و بحران اقتصادی آماده باشیم.

وی اضافه کرد: از زمان فرانکلین روزولت تا به امروز هیچ یک از روسای جمهور آمریکا با چنین مسائل و دردسرهایی روبرو نبوده است. بایدن آماده خواهد بود تا از روزی که به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا سوگند یاد می کند، فعالیتش را آغاز کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1014

به "دستیار ارشد بایدن تشکیل تیم انتقالی را آغاز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستیار ارشد بایدن تشکیل تیم انتقالی را آغاز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید