ساختمان سه طبقه در جوانمرد قصاب منفجر شد ، 12 نفر از زیرآوار نجات یافتند ، یک نفر فوت کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: یک ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی دچار انفجار شده و طی آن بخش زیادی از ساختمان تخریب شد. شدت تخریب به گونه ای بود که علاوه بر ساختمان سه طبقه، چهار مغازه و خانه قدیمی نیز در اطراف این خانه وجود داشتند که بخشی از آنها نیز دچار تخریب شدند.

ساختمان سه طبقه در جوانمرد قصاب منفجر شد ، 12 نفر از زیرآوار نجات یافتند ، یک نفر فوت کرد

به گزارش خبرنگاران، سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به حادثه انفجار ساختمان سه طبقه در جوانمرد قصاب گفت: حدود ساعت 8 صبح یک مورد آتش سوزی در محله جوانمرد قصاب اعلام و چند ایستگاه آتش نشانی هم به محل حادثه اعزام شدند. آتش نشانان در محل حادثه دیدند که یک ساختمان 3طبقه دچار انفجار شده و 12 نفر محبوس شده بودند. خوشبختانه این افراد زنده از زیر آوار بیرون کشیده شدند و عملیات همچنان ادامه دارد.

محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی نیز گفت که نشت گاز ، دلیل اولیه وقوع حادثه انفجار در محله جوانمرد قصاب اعلام شده است.

به گفته او بعد از اعلام وقوع حادثه در این مکان بلافاصله پنج ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و آتش نشانان ظرف دو دقیقه به محل حادثه رسیدند. آنالیز ها نشان داد که یک ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی دچار انفجار شده و طی آن بخش زیادی از ساختمان تخریب شد و شدت تخریب به گونه ای بود که علاوه بر ساختمان سه طبقه، چهار مغازه و خانه قدیمی نیز در اطراف این خانه وجود داشتند که بخشی از آنها نیز دچار تخریب شدند.

محمدی با بیان اینکه حجم زیادی از آوار بر روی زمین ریخته است، بااشاره به اینکه در همان لحظات ابتدایی 12 نفر از محبوس شدگان از زیر آوار بیرون کشیده شدند که هفت مرد و پنج زن بودند. اضافه نمود که آنالیز ها برای پیدا شدن محبوسین احتمالی ادامه دارد.دلیل اولیه حادثه نشت گاز اعلام شده است.

شکری مسئول آتش نشانی ری هم به ایرنا اطلاع داد که پیرزنی 75 ساله در این حادثه پس از انتقال به بیمارستان فیروزآبادی جان خود را از دست داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2171

به "ساختمان سه طبقه در جوانمرد قصاب منفجر شد ، 12 نفر از زیرآوار نجات یافتند ، یک نفر فوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان سه طبقه در جوانمرد قصاب منفجر شد ، 12 نفر از زیرآوار نجات یافتند ، یک نفر فوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید