هواداران منچستریونایتد و ترانه 19

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، هواداران منچسترپونایتد، قصد دارند ترانه ای با اسم 19 را روز شنبه هفته آینده -زمانی که باشگاه منچستر با برد احتمالی مقابل بلکبرن، برای نوزدهمین بار قهرمان باشگاه های انگلیس خواهد شد- به صدر جدول موسیقی های پرفروش این کشور ببرند. آنها برای این کار در فوروم ها و توییتر هماهنگ نموده اند.

هواداران منچستریونایتد و ترانه 19

اما ترانه 19 پل هاردکستل که نخستین بار در سال 1985 منتشر شد، اصلا به منچستر یا ورزش فوتبال ربطی ندارد، این ترانه به این مطلب اشاره دارد که سن میانه سربازان آمریکایی که به جنگ ویتنام اعزام شدند، تنها 19 سال بوده است. اما از آنجا که این عدد 19، بارها و بارها در ترانه تکرار می گردد، به مانند خاری در دل هواداران باشگاه های رقیب به خصوص لیورپول خواهد نشست!

تصور می رود که 30 هزار بار دانلود این ترانه برای نقل مکانش به صدر جدول موسیقی ها پرفروش کافی باشد. منچستریونایتد با کسب نوزدهمین قهرمانی، لیورپول را که 18 بار قهرمان شده است، پشت سر می گذارد و پرافتخارترین تیم جزیره می گردد.

البته جالب است که خود هاردکستل که ترانه اش بهانه ای برای سوزاندن دل تیم های رقیب خواهد شد، هوادار چلسی است. با این همه، او از صعود ترانه قدیمی اش که در سال 1985، پنج هفته در صدر جدول، جا خوش نموده بود، بدش نمی آید.

البته در این میان، بعضی ها از اینکه ترانه ای ضد جنگ، اسبابی برای ابراز شادی قهرمانی یک تیم گردد، خرسند نیستند. بعضی ها امیدوارند به وسیله توافق با شرکت EMI که حق فروش ترانه را در اختیار دارد، درصدی از سود حاصله به بنیاد بازنشستگان جنگ، تعلق بگیرد.

منبع : 1Pezeshk.com

منبع: برترین ها
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1634

به "هواداران منچستریونایتد و ترانه 19" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران منچستریونایتد و ترانه 19"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید