قیمت گاوصندوق کوچک ارزان

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، گاوصندوق های با سایز کوچک مناسب برای استفاده در منازل و اداره جات هستند، این محصولات به سبب ابعاد کوچکی که دارند به راحتی در هر کجا از منزل و یا محل کار شما قابل نصب هستند، حتی برخی از آنها را می توانید در مکانهایی مانند کمد دیواری به عنوان گاوصندوق مخفی جا سازی نمایید.

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام سیف کاوه، گاوصندوق های که با نام گاوصندوق های مخفی شناخته شده هستند که قابلیت جاسازی در کمد دیواری، زیرزمین و مکان هایی که به دور از چشم سارقان باشد را دارند.

جهت خرید گاوصندوق کوچک ارزان می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه جهت استعلام قیمت گاوصندوق کوچک به صفحه گاوصندوق مراجعه نمایید و در این صفحه لیست قیمت انواع گاوصندوق های کوچک به شما ارائه شده است.

دلایل استفاده از گاوصندوق کوچک

یکی از دلایل استفاده از گاوصندوق های کوچک و ارزان این است که مردم علاقه مند هستند از طلا و جواهرات و اشیای با ارزش خود را در منزل نگهداری نمایند، امروزه به دلیل قوانین جدید مالیاتی که در کشور وضع شده، باعث شده که دیگر مردم رغبتی به نگهداری از دارایی های خود در بانک ها نداشته باشند، چرا که مردم اگر بخواهند بخشی از دارایی های خود را در بانکها نگهداری نمایند موظف هستند که به دولت مالیات پرداخت نمایند، بنابراین بهترین راه استفاده از یک گاوصندوق کوچک و ایمن در منزل می باشد، تا دیگر شما مجبور نباشید بخشی از دارایی خود را به عنوان مالیات به دولت پرداخت کنید.

اگرچه وزن و ابعاد گاو صندوقی که از ویژگی های مثبت گاوصندوق در تامین امنیت می باشد ولی در برخی مکان ها امکان استفاده از گاوصندوق های بزرگ نیست و این یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از گاوصندوق های کوچک می باشد.

در عصر خرید گاوصندوق کوچک ارزان یک نوع اساسی از گاوصندوق های خانگی یا گاوصندوق های هتلی محسوب می شود و این کار صندوق ها همخوانی بیشتری با محیط دارند و زیبایی بیشتری به محیط خانه می دهند و همیشه برای ما چیزهای بسیار با ارزشی وجود دارند که اگر آنها را از دست بدهیم یا از بین بروند ضربه روحی بدی متوجه ما خواهد شد، و همیشه پول یا جواهرات نمی تواند جز اشیای با ارزش حساب شود گاهی اوقات یک قاب عکس عکس و یا چیزی شبیه این را می توانیم در گاوصندوق های کوچک نگهداری کنیم.

پیشنهاد ویژه جهت استعلام قیمت گاوصندوق کاوه به لینک درج شده مراجعه نمایید.

نحوه نگهداری از گاوصندوق کوچک

بعد از اینکه شما یک گاوصندوق کوچک برای منزل یا محل کار خود خریداری کردید باید سعی کنید این گاوصندوق را در مکانی نصب کنید که به دور از چشم افرادی که به منزل شما و یا محل کار شما وارد می شوند، باشد.

از آنجایی که این محصولات دارای ابعاد کوچک و وزن کمی هستند برای جلوگیری از سرقت باید به دیوار یا زمین توسط پیچ های مخصوص متصل شوند، پس زمانی که نصاب گاوصندوق به منزل یا محل کار شما جهت نصب گاوصندوق کوچک مراجعه می کند حتما این نکته را به آن یادآور شوید.

پیشنهاد ویژه شما می توانید علاوه بر خرید گاوصندوق با مراجعه به لینک درج شده از خدماتی مثل تعمیرات گاوصندوق نیز بهره مند شوید.

نحوه نگهداری از گاوصندوق کوچک

خرید گاوصندوق ارزان کوچک

امروزه در بازار گاوصندوق واسطه های زیادی وجود دارد که شما زمانی که برای خرید یک گاوصندوق با قیمت مناسب مراجعه می کنید محصول مورد نظر را با یک قیمت غیر واقعی به شما ارائه می دهند، اما فروشگاه گاوصندوق سیف باکس کاوه به عنوان نمایندگی اصلی تمامی گاوصندوق های ایرانی و خارجی در تهران با اقتدار توانسته تمامی این واسطه ها را حذف نماید، و گاوصندوق کوچک را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه به شما ارائه دهد.

تعیینات خرید گاوصندوق کوچک ارزان و مناسب

گفت صندوق کوچک باید ضد حریق و ضد انفجار باشد

تعدیل درجه حرارت داخل جعبه گاوصندوق حداقل برای نیم ساعت، در حرارت بالا

جنس گاوصندوق باید ضد ضربه باشد

مجهز به سیستم دزدگیر و هشدار دهنده باشد

سبک و قابل حمل با قابلیت نصب در دیوار و یا داخل کمد باشد، یعنی بتوان از این محصول به عنوان یک گاوصندوق مخفی استفاده کرد.

برای اطمینان و امنیت بیشتر دارای چند راه دسترسی و همچنین کلید مخفی باشد.

با توجه به تعیینات و میزان کارایی گاوصندوق دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه باشد.

ظاهری زیبا و لوکس و در صورت لزوم طبقه بندی منظم داشته باشد، مخصوصاً اگر قرار باشد از این محصول به عنوان یک گاوصندوق خانگی استفاده شود.

دلایل استفاده از گاوصندوق کوچک

مزیت خرید گاوصندوق کوچک ارزان

همانطور که از عنوان و موضوع نیز تعیین است گاوصندوق که هم کوچک باشد و هم قیمت و مناسب باشد می تواند نیاز شما را در بسیاری از موارد برطرف کند، زیرا برای خریدن یک گاوصندوق کوچک تر هزینه کمتری پرداخت خواهد کرد و دلیل اصلی موضوع وزن کمتر گاوصندوق می باشد.

البته این موضوع را نیز در نظر داشته باشید تمامی گاوصندوق هایی که کوچک هستند و وزن کمی دارند دارای مقاومت کمتری هستند و بسیاری از گاوصندوق های کوچک هستند که توان و مقاومت بسیار بالایی دارد و به هیچ عنوان آن را نمی توان بازگشت به این گاوصندوق گاوصندوقهای ضد سرقت نیز می گویند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1578

به "قیمت گاوصندوق کوچک ارزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گاوصندوق کوچک ارزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید