تور ایتالیا: ناوگان دریای سیاه روسیه فعالیت کشتی های اسپانیایی و ایتالیایی را زیر نظر دارد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، طبق اطلاعات وزارت دفاع روسیه، نیروها و تجهیزات ناوگان دریای سیاه این کشور فعالیت دو کشتی گشت و مین یاب اسپانیایی و ایتالیایی که دیروز وارد آب های منطقه شده اند را با دقت زیر نظر خواهند داشت.

تور ایتالیا: ناوگان دریای سیاه روسیه فعالیت کشتی های اسپانیایی و ایتالیایی را زیر نظر دارد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، مرکز مدیریت دفاع ملی در وزارت دفاع فدراسیون روسیه اظهار داشت که نیروها و تجهیزات ناوگان دریای سیاه این کشور کنترل کلیه فعالیت های کشتی گشت Rayo متعلق به نیروی دریایی اسپانیا و کشتی مین یاب Viareggio نیروی دریایی ایتالیا که روز پنج شنبه وارد آب های ساحلی دریای سیاه شده اند را شروع کردند.

این کشتی ها به منظور شرکت در مانورهای نظامی مشترک اوکراین، آمریکا و دیگر متحدانش به منطقه اعزام شده اند.

روز چهارشنبه ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین در ملاقات با ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو، بر اهمیت افزایش حضور ناوگان دریایی کشورهای عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در منطقه دریای سیاه تأکید کرد. زلنسکی یادآور شد که طرف اوکراینی آمادگی دارد تا در اقدامات جمعی ناتو، از جمله مانورهای نظامی مشترک مشارکت فعال تری داشته باشد.

وزارت دفاع روسیه بعلاوه در بیانیه ای ادعای جمهوری استونی درباره اینکه گویا یک هواپیمای روسی از نوع آ-50 حریم هوایی این کشور را نقض نموده را تکذیب کرد.

وزارت امور خارجه استونی بر اساس این ادعا، روز گذشته سفیر روسیه را احضار نموده و اعتراض رسمی در این رابطه را به وی ابلاغ نموده بود.

وزارت دفاع روسیه تأکید کرد که راستا پرواز این هواپیمای روسی از قبل مورد توافق قرار گرفته بود و خلبانان آن حریم هوایی هیچ کشوری را نقض نکردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1703

به "تور ایتالیا: ناوگان دریای سیاه روسیه فعالیت کشتی های اسپانیایی و ایتالیایی را زیر نظر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: ناوگان دریای سیاه روسیه فعالیت کشتی های اسپانیایی و ایتالیایی را زیر نظر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید