نشست تشکیلاتی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در اردبیل برگزار گردید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، نشست تشکیلاتی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با دفاتر دانشگاه محقق اردبیلی و علوم پزشکی اردبیل به میزبانی دفتر جامعه اسلامی محقق اردبیلی برگزار گردید.

نشست تشکیلاتی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در اردبیل برگزار گردید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نشست تشکیلاتی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با دفاتر دانشگاه محقق اردبیلی و علوم پزشکی اردبیل به میزبانی دفتر جامعه اسلامی محقق اردبیلی برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، دبیرکل اتحادیه جاد، به نحوه شکل گیری جامعه اسلامی اشاره نمود و نقطه افتراق و اشتراک آن را با دیگر تشکل های دانشجویی تشریح کرد.

در این نشست هر یک از اعضای شورای مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی و علوم پزشکی سوالات و نظرات خود را در مورد چگونگی جذب افراد اعم از ورودی های جدید و قشر خاکستری و نیز فعالیت های سالانه مطرح کردند.

محمد زادمهر، دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، پس از پاسخ گویی به سوالات هر یک از اعضا و بیان سیاست اتخاذی و راهبرد اتحادیه در رابطه با رشد و پرورش دفاتر، کارایجابی، تربیت افراد کیفی و ارتباط با روحانیت را از جمله مطالبات رهبری از اعضای جامعه اسلامی دانشجویان برشمرد و آن ها را سه شاخصه مهم در روند اهداف و فعالیت های دانشجویی دانست.

زادمهر تربیت نیروی تراز انقلابی اسلامی را اولویت هر دفتر جامعه اسلامی خواند و با اشاره به اینکه منظور از تربیت نیروی تراز انقلابی، الزاما پرورش یک نیروی سیاسی ماهر در بدنه نظام نیست، اضافه کرد:منظور از تربیت نیروی تراز انقلابی، تربیت نیرو هایی متخصص و متعهد در زمینه های مختلف مالی، فرهنگی، رسانه ای، دانشگاهی و ... است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 363

به "نشست تشکیلاتی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در اردبیل برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تشکیلاتی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در اردبیل برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید