نویسنده اصلی سری بازی های اساسینز کرید به یوبی سافت بازگشت

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، سری محبوب اساسینز کرید اکنون برای مدت طولانی است که در صنعت بازی های ویدیویی حضور دارد و تا حد زیادی به عنوان یک عنصر مهم در برنامه های مالی و انتشار سالیانه یوبی سافت عمل می کند. به نظر می رسد که این مجموعه به زودی با تغییرات بزرگی روبرو خواهد شد و این تغییرات با بازی نو این سری با نام اینفینیتی که قرار است به صورت یک لایو سرویس عرضه شود، جامه عمل خواهند پوشاند. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم این سری در آینده به چه سمتی خواهد رفت. حال در راستای این تغییرات نو، به تازگی نویسنده ارشد و سابقه دار این مجموعه، داربی مک دویت، به یوبی سافت بازگشته است.

نویسنده اصلی سری بازی های اساسینز کرید به یوبی سافت بازگشت

در طول بیش از یک دهه حضور در استودیوی یوبی سافت مونترال، مک دویت داستان ها و دیالوگ هایی را برای نسخه های اریجینز، بلک فلگ، یونیتی، والهالا و… به تحریر درآورده است. او در ماه مارس سال جاری میلادی یوبی سافت را ترک کرد و گفت که می خواهد ماجراجویی نوی را تجربه کند. با این حال، پس از 7 ماه کار در استودیوی Illogika به تازگی تایید کرده که او اکنون برای کار روی سری اساسینز کرید بازگشته است. مشخص نیست که مک دویت چه نقشی را در ساخت این بازی نو خواهد داشت اما به احتمال زیاد او مانند گذشته در نوشتن داستان آن ایفای نقش خواهد کرد.

مک دویت در بیانیه ای گفت:

اوایل سال جاری، یوبی سافت تایید کرد که پروژه بزرگ بعدی اش یک بازی آنلاین اساسینز کرید در مقیاس بزرگ است که در طول زمان به عنوان یک سرویس زنده با نام رمز اساسینز کرید اینفینیتی تکامل خواهد یافت. این بازی یک همکاری متقابل استودیویی خواهد بود. جاناتان دومانت کارگردان خلاقیت اساسینز کرید ادیسی و کلینت هاکینگ کارگردان خلاقیت بازی واچ داگز: لژیون، در نقش هایی مشابه، سرپرستی تیم های مربوطه خود را در شعبه کبک و مونترال یوبی سافت برای توسعه ای این اثر بر عهده خواهند داشت.

بیانیه یوبی سافت درباره این پروژه در ادامه آمده است:

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1788

به "نویسنده اصلی سری بازی های اساسینز کرید به یوبی سافت بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویسنده اصلی سری بازی های اساسینز کرید به یوبی سافت بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید