تور اروپا ارزان: همه چیز درباره سفر با کوله پشتی به اروپا

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، هیچ چیز به مقدار سفر با کوله پشتی به اروپا مخصوصا برای کسی که اولین بار است اینکار را انجام می دهد، مجذوب کننده نیست. وقتی فقط با یک کوله پشتی سبک سفر می کنید به راحتی از چشم انداز طلوع و غروب آفتاب لذت خواهید برد و دیگر هیچ دغدغه ای نخواهید داشت. باید در نظر داشته باشید که در سفر با کوله پشتی به اروپا باید حساب همه چیز را بکنید تا دچار کمبود پول نشوید و یا در شرایط دشواری قرار نگیرید. اگر می خواهید درباره سفر با کوله پشتی به اروپا بدانید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور اروپا ارزان: همه چیز درباره سفر با کوله پشتی به اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

دانستنی های سفر با کوله پشتی

قبل از سفر

قبل از اینکه سفر خود را شروع کنید باید کارهایی را انجام دهید و هزینه هایی بابت آن ها بپردازید. مهم ترین کاری که باید انجام دهید گرفتن پاسپورت و چک کردن اعتبار آن است. پاسپورت شما باید حداقل شش ماه پس از تاریخ شروع سفر شما اعتبار داشته باشد.

علاوه بر این، هیچ یک از ما دوست نداریم که در شهرهای مختلف یک چمدان بزرگ و سنگین را مدام با خود به این طرف و آن طرف ببریم. سعی کنید یک کوله پشتی مناسب و جادار تهیه کنید که حتی الامکان دارای چرخ نیز باشد. بدین ترتیب جابجایی آن نیز برای شما راحت تر خواهد بود.

لوازم سفر

یک مسافر پیروز و شاد مسافری است که با برنامه ریزی پیش برود. سعی کنید لوازم خود را به شیوه ای مناسب بسته بندی کنید و حتما هر کدام در بسته مربوط به خود قرار دهید. مثلا در یک بسته شارژهای خود و در بسته ای دیگر لباس زیر و یا پیراهن های خود را قرار دهید. در بسته ای دیگر نیز مدارک شناسایی خود را بگذارید تا پاسپورت، کارت های اعتباری و پول های شما همه در یک جا باشند. چگونه آسوده سفر کنیم؟

بیمه سفر

اگر به قانون مورفی اعتقاد دارید هرگز این مورد را نادیده نگیرید. بیمه سفر یکی از مهم ترین مواردی است که حتما باید آن را تهیه کنید تا در صورتی که هر اتفاقی افتاد به راحتی از آن بهره ببرید و در کشورهای بیگانه به دردسر نیفتید. این بیمه نامه معمولا به وسیله آژانس های مسافرتی تهیه می گردد ولی خودتان هم با اندکی تحقیق می توانید آن را تهیه کنید.

هزینه بلیط هواپیما

بدون داشتن بلیط هواپیما شما نمی توانید جایی بروید. قیمت بلیط هواپیما برای پروازهای مختلف و کشورهای مختلف تفاوت دارد و ممکن است در بعضی زمان های سال به سختی قابل تهیه باشد. بنابراین سعی کنید بلیط های خود را از قبل تهیه کنید تا به مشکل برنخورید.

هزینه های روزانه

هزینه های شما با توجه به کشوری که در آن هستید تفاوت دارد. شرق اروپا از غرب اروپا -خصوصا در تابستان- مقرون به صرفه تر است و شهرهای کوچک نیز از شهرهای بزرگ مقرون به صرفه تر هستند. براساس مکانی که به آن سفر می کنید واحد پول و اندازه هزینه روزانه تفاوت می نماید پس حتما با برنامه ریزی دقیق پیش بروید و پول کافی با خود به همراه داشته باشید. سفر به قاره آسیا

اقامت در هتل

هتل ها فقط مکانی برای خوابیدن و استراحت نیستند بلکه شما می توانید در هتل ها دوست پیدا کنید و از سرویس دهی مناسب و غذاهای خوش طعم محلی و بین المللی لذت ببرید. هتل ها با توجه به اندازه خدماتی که ارائه می دهند و زمانی از سال که به آنجا می روید هزینه های متفاوتی دارند. بعضی هتل ها در فصل تابستان گران تر هستند و اتاق هایی که تخت کمتری دارند نیز هزینه بالاتری دارند. هرچه که به سمت شرق اروپا نزدیک تر می شوید هزینه اقامت در هتل ها نیز کاهش پیدا می نماید. نکاتی که پیش از سفر

رستوران و غذاخوری

یکی از برترین قسمت های هر سفر بخش رستوران و آزمایش غذاهای تازه است. در همه جای اروپا رستوران های عالی و با کیفیت پیدا می شوند که قیمت غذاهای آن ها با هم تفاوت دارد. رستوران هایی که در نزدیکی جاذبه های گردشگری هر شهر هستند معمولا گران تر بوده و قیمت غذاهای آن ها بالاتر است. اگر می خواهید هزینه کمتری را برای صرف غذا پرداخت کنید به رستوران های محلی بروید و حتما خود را آماده کنید تا در زمان ترک رستوران انعام بدهید. سفر زمینی

بازدید از جاذبه های گردشگری

برای تماشا جاذبه های گردشگری باید توجه داشته باشید که در بعضی شهرها موزه ها رایگان هستند ولی در بعضی شهرها باید هزینه ورودی آن را پرداخت کنید. خبر خوب این است که بسیاری از تجربه های شیرین خود را می توانید به رایگان کسب کنید و هزینه ای برای آن ها نپردازید. شما می توانید با شرکت کردن در تورهای رایگان گشت پیاده در شهر به مکان های تماشای بروید و از راهنمای خود بخواهید تا رستوران های مقرون به صرفه و مناسب را به شما معرفی کند. برای هر روز از سفر خود برنامه داشته باشید تا بتوانید به راحتی سفر کنید و لذت ببرید.

وسایل نقلیه عمومی

در بیشتر نقاط اروپا اتوبوس، مترو و تاکسی وجود دارد که می توانید با توجه به مقصد خود مناسب ترین شیوه سفر را از جهت آسایش و هزینه انتخاب کنید و با آن به مقصد خود بروید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1850

به "تور اروپا ارزان: همه چیز درباره سفر با کوله پشتی به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: همه چیز درباره سفر با کوله پشتی به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید