هواوی اتهام شنود مکالمات تلفنی در هلند را رد کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، یک روزنامه هلندی به تازگی گزارشی را منتشر نموده که در آن هواوی متهم به شنود مکالمات کاربران اپراتور مخابراتی KPN در این کشور شده است. گفته می گردد در سال 2010 این موضوع به اطلاع KPN رسیده ولی این شرکت هیچ وقت این موضوع را فاش ننموده است. هواوی در واکنش به این گزارش، ادعای شنود کاربران در هلند را رد کرد.

هواوی اتهام شنود مکالمات تلفنی در هلند را رد کرد

با تور هلند ارزان از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

در این گزارش آمده که اعتبار KPN در صورت افشای این موضوع به شدت آسیب می دید. در سال 2010 این اپراتور مخابراتی حدود 6.5 میلیون کاربر داشته که آمار قابل توجهی محسوب می گردد. منتقدان هواوی حالا به لطف این گزارش بیش از پیش می توانند از این شرکت انتقاد نمایند و احتمال کاهش محدودیت های فعالیت هواوی در کشورهایی مانند بریتانیا کمتر شده است.

هواوی در بیانیه خود گفته: کارمندان این شرکت دسترسی غیر مجاز به به شبکه و داده های KPN نداشته اند و داده های این شبکه را استخراج ننموده اند.

در سال 2019 شرکت KPN به جای استفاده از تجهیزات هواوی برای شبکه 5G خود، شرکت سوئدی اریکسون را برای این کار انتخاب کرد. همچنین به غیر از بریتانیا، دولت سوئد هم استفاده از تجهیزات مخابراتی هواوی را ممنوع نموده است. این شرکت به دلیل تحریم های آمریکا با مسائل زیادی روبرو شده و این گونه گزارش ها هم مسائل این شرکت را دوچندان می نمایند.

منبع: Android Central

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1467

به "هواوی اتهام شنود مکالمات تلفنی در هلند را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی اتهام شنود مکالمات تلفنی در هلند را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید