وام های کرونایی تا انتها بهمن تمدید شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، در پی تمدید مهلت ثبت نام وام نو کرونا تا سرانجام آذرماه، مهلت بانک ها برای پرداخت این وام به متقاضیان هم تا سرانجام بهمن ماه تمدید شد.

وام های کرونایی تا انتها بهمن تمدید شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و پایش آثار مالی کرونا، پیش از این بانک ها موظف بودند تا انتها آبان ماه تسهیلات حمایتی کرونا را پرداخت نمایند اما با تمدید زمان ثبت نام متقاضیان این وام که تا انتها آذرماه تمدید شده، زمان پرداخت این وام از سوی بانک ها هم تا انتها بهمن ماه تمدید شد.

این طی یک دوره تنفس دو ماهه و بازپرداخت دوساله با نرخ سود 12 درصد خواهد بود و متقاضیان می توانند با ورود به سامانه کارا اقدامات لازم را در مورد ثبت نام انجام بدهند. تمام اطلاعات به صورت سیستمی در اختیار بانک قرار داده می گردد و پرداخت وام پس از آنالیز و تأیید بانک صورت می گیرد.

در هفته گذشته کارگروه مالی ستاد ملی مقابله با کرونا مهلت پرداخت وام نو کرونا را که پیش از این تا انتها شهریور ماه تصویب نموده بود، سه ماه دیگر و تا انتها آذر ماه تمدید کرد.

این تصویب در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای مالی کرونا به ریاست معاون مالی رئیس جمهوری و به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و بر اساس آن صاحبان مشاغل 14 گانه آسیب دیده از کرونا در چهار گروه فرهنگ و هنر، گردشگری، ورزش و جوانان و حمل و نقل ریلی و هوایی تا انتها آذرماه می توانند برای دریافت وام به سامانه کارا مراجعه و مراحل ثبت نام خود را نمایند.

در پی تمدید مهلت ثبت نام وام نو کرونا، پرداخت این وام از سوی بانک ها هم با تمدید روبرو شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1685

به "وام های کرونایی تا انتها بهمن تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام های کرونایی تا انتها بهمن تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید