وزیر دفاع برزیل از دموکراسی دفاع کرد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، در بحبوحه نگرانی ها درباره پایبندی رئیس جمهوری برزیل به هنجارهای قانون اساسی پیش از انتخابات 2022، وزیر دفاع برزیل با انتقاد از کوشش ها برای بی ثبات سازی نهادی، از سیستم دموکراتیک دفاع کرد.

وزیر دفاع برزیل از دموکراسی دفاع کرد

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، والتر براگا نتو، وزیر دفاع برزیل در مراسم تحلیف ژنرال پائولو سرجیو نوگوئیرا دو اولیویرا، فرماندهی جدید ارتش این کشور گفت، نیروهای مسلح برزیل به حفاظت از قانون اساسی پایبند هستند و برای دفاع از منافع ملی آماده اند.

اظهارات وی در بحبوحه افزایش سوالات مطرح شده درباره سیاسی کردن ارتش از سوی ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری برزیل مطرح شد؛ بولسونارو افسران سابق و کنونی ارتش را در دولتش به کار گرفته است. این مساله باعث بروز این نگرانی شده که شاید در صورت اعلام نتایج مورد مناقشه انتخابات سال آینده میلادی، نیروهای مسلح این کشور مجبور شوند طرف یکی از رقبا را بگیرند.

وزیر دفاع برزیل گفت: امروز، کشور باید در مقابل هرگونه اقدام اولیه بی ثبات کردن که باعث تغییر توازن بین قدرت ها می گردد و به عظمت کشور لطمه می زند، متحد باشد. کسانی که معتقدند ما در وضعیتی قرار داریم که ممکن است آزادی را به خطر بیندازد، در اشتباهند.

وی ادامه داد، احترام به موازین دموکراتیک و پروژه ای که اکثریت برزیلی ها انتخاب نموده اند، لازم است.

ماه گذشته میلادی، بولسونارو سه تن از فرماندهان ارشد ارتش را پس از آنکه راهش را از وزیر دفاع جدا کرد، از سمت هایشان برکنار کرد.

برکناری این افراد برزیل را که با بحران های زیادی از جمله پاندمی کرونا دست به گریبان است، در موضع ضعف قرار داده؛ این مقام های ارشد ارتش همچنین فاش کردند که در روابط بولسونارو و نیروها مسلح یک تغییر ایجاد شده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1478

به "وزیر دفاع برزیل از دموکراسی دفاع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع برزیل از دموکراسی دفاع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید