چرا برانکو به پرسپولیس برنمی شود؟

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، بعد از ناکامی یحیی گل محمدی در جام حذفی شماری از طرفداران پرسپولیس روی سکوها به تشویق برانکو پرداختند و چند روزی است که در بعضی محافل فوتبالی مطرح شده که باشگاه پرسپولیس بدش نمی آید سراغ سرمربی سابق و پیروز کروات خود برود؛ اما اصل ماجرا چیست؟

چرا برانکو به پرسپولیس برنمی شود؟

پیگیری ها از باشگاه پرسپولیس نشان می دهد که در شرایط فعلی که این باشگاه مسائل اقتصادی فراوانی دارد حتی یک درصد هم فکر مدیران این تیم به برانکو نرفته و همچنان تأکید دارند که گل محمدی به کارش ادامه دهد.

از سوی دیگر برانکو برای بازگشت به فوتبال ایران با بدهی اقتصادیاتی روبه رو است. موضوعی که فعلاً به پای باشگاه پرسپولیس نوشته و باعث شده بدهی اقتصادیاتی این باشگاه به شدت سنگین گردد. در آخرین قراردادی که برانکو با باشگاه پرسپولیس دز زمان مدیریت گرشاسبی امضا نموده عنوان نشده که اقتصادیات برعهده کدام یک از طرفین است و فقط به طور خالص مبلغ قرارداد ذکر شده و هنوز هم به اداره اقتصادیات پولی پرداخت نشده است. نماینده حقوقی برانکو همچنان در حال رایزنی با باشگاه پرسپولیس است تا مشکل اقتصادیاتی این مربی رفع گردد.

این یک سمت ماجرا است و طرف دوم قراردادی است که وی با فدراسیون عمان دارد. او برای فسخ قرارداد با این فدراسیون باید 600 هزار دلار غرامت بدهد، پولی که در فوتبال ایران کمتر باشگاهی قادر به پرداختش است.

در مجموع در حال حاضر باشگاه پرسپولیس به فکر جذب برانکو نیست و اگر هم در آینده به این جمع بندی برسد، تا مشکل اقتصادیاتی او حل نگردد این بازگشت میسر نخواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 13 خرداد 1401 بروزرسانی: 13 خرداد 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1947

به "چرا برانکو به پرسپولیس برنمی شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا برانکو به پرسپولیس برنمی شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید