کشتی پهلوگرفته به چاپ چهلم رسید ، چاپ پانزدهم غیر قابل چاپ در راه

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران : قائم مقام انتشارات کتاب نیستان از انتشار چاپ چهلم کشتی پهلوگرفته اثر سید مهدی شجاعی و چاپ پانزدهم غیر قابل فروش با طرح امضای نویسنده بر روی جلد کتاب اطلاع داد.

کشتی پهلوگرفته به چاپ چهلم رسید ، چاپ پانزدهم غیر قابل چاپ در راه

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ تراکت رنگی از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سید مظفر شجاعی، قائم مقام انتشارات نیستان، در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران ، از انتشار چاپ چهلم کتاب کشتی پهلو گرفته با قیمت 75 هزار ریال اطلاع داد و گفت: تا به امروز بالغ بر 540 هزار نسخه از این اثر منتشر شده است.

وی اضافه کرد: چاپ چهلم این اثر با تغییراتی در جلد همراه بوده، چرا که با امضای نویسنده بر روی جلد کتاب منتشر شده است. این امضا توسط فرزاد ادیبی بر اساس خط عثمان طه طراحی شده و از این پس بر روی تمامی آثار این نویسنده چاپ خواهد شد.

چاپ پانزدهم غیر قابل چاپ در راه است

قائم مقام انتشارات نیستان در ادامه به دیگر آثار بازچاپی این انتشارات اشاره نمود و گفت: دومین اثری که پس از چاپ چهلم کشتی پهلو گرفته با این امضا بر روی جلد منتشر خواهد شد، چاپ پانزدهم غیر قابل چاپ است که برای ارائه در نمایشگاه کتاب تهران به قیمت 90 هزار ریال منتشر خواهد شد.

شجاعی توضیح داد: چاپ چهلم کشتی پهلوگرفته هم اکنون منتشر شده و آماده توزیع در بازار نشر است، در صورتی که نمایندگی های فروش خواستار دریافت آن باشند ، قابل توزیع در سراسر کشور است. کشتی پهلوگرفته توضیح حالی است از زبان اهل بیت(ع) در سوگ عالم سوز حضرت صدیقه طاهره(ع) که با قلمی شیوا، رسا و از دل برآمده تصویر شده است، این کتاب با استقبال بسیار مخاطبان روبرو شد.

شجاعی در خاتمه از کوشش انتشارات کتاب نیستان برای حضور مناسب و پر عناوین در نمایشگاه کتاب تهران اطلاع داد و گفت: منتظر مجوز آثار در دست انتشار هستیم تا پس از دریافت مجوز مقدمات کار برای انتشار و عرضه آن ها در نمایشگاه کتاب را فراهم آوریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 697

به "کشتی پهلوگرفته به چاپ چهلم رسید ، چاپ پانزدهم غیر قابل چاپ در راه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی پهلوگرفته به چاپ چهلم رسید ، چاپ پانزدهم غیر قابل چاپ در راه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید