10 نفر از هموطنان در سیل فیروز کوه جان خود را از دست دادند

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، خبرنگاران :استاندار تهران گفت: در جریان سیلاب فیروز کوه 10نفر جان خود را از دست دادند، 12 نفر مصدوم و 16 نفر مفقود شدند.

10 نفر از هموطنان در سیل فیروز کوه جان خود را از دست دادند

به گزارش ایرنا محسن منصوری روز آدینه در حاشیه بازدید از منطقه ها آسیب دیده از سیل فیروز کوه گفت: از تمام ظرفیت ها برای رسیدگی به شرایط مردم سیلزده فیروز کوه استفاده می کنیم.

وی اضافه کرد: سیلاب روز گذشته در منطقه حبله رود شهرستان فیروزکوه در روستاهای زرین دشت، مزداران و آتشان، 10 کشته، 16 مفقودی و 12 مصدوم داشت، 10 نفر از مصدومان به صورت سرپایی درمان و 2 نفر برای درمان تکمیلی به بیمارستان منتقل شدند.

استاندار تهران با اشاره به علت تاخیر امداد رسانی به منطقه ها سیل زده، شرح داد: بسته شدن راه های دسترسی و ترافیک جاده ای علت اصلی تاخیر در امداد رسانی به سیل زدگان بود که پس از عادی شدن شرایط نیروهای یاری رسان و دستگاه های امدادی پیروز به خدمات رسانی شدند.

منصوری ادامه داد: چند شهرستان در شرق استان درگیر سیل بودند در دماوند شدت سیل در منطقه ها روستایی بسیار زیاد بود، بعضی جاده ها تخریب شدند، دام و خودروهای مردم آسیب دیدند.

وی تاکید نمود: شهروندان از توقف در حاشیه رودخانه ها و بستر مسیل ها به ویژه در شهرستان های دماوند، شمیرانات و پردیس اجتناب نمایند و رستوران ها و اماکن گردشگری نیز از پذیرش گردشگران خودداری نمایند.

استاندار تهران شرح داد: شدت تخریب سیل در شهرستانهای استان تهران مختلف است، اما فیروز کوه به علت رانش کوه بیشترین خسارت را داشته است.

منصوری اضافه کرد: کوه در این منطقه حرکت نموده و در روستای مزداران شهرستان فیروز کوه تا این لحظه 10 نفر جان خود را از دست دادند و 16 نفر مفقود شدند.

وی گفت: بعد از ظهر امروز احتمال بروز سیل در نوار شمالی تهران و دامنه جنوبی البرز وجود دارد و خواهش ما از مردم این است که مراقبت های لازم انجام گردد، متاسفانه با وجود اعلام چند روزه این هشدارها امروز همچنان گردشگران در منطقه ها حادثه خیر فیروز کوه حضور دارند.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال 50 تا 150 هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق مرکز قراردارد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 2002

به "10 نفر از هموطنان در سیل فیروز کوه جان خود را از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نفر از هموطنان در سیل فیروز کوه جان خود را از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید