برنامه های المپیکی وزنه برداری به کمیته ملی المپیک ارائه شد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران و به نقل از کمیته ملی المپیک، در ادامه نشست های هماهنگی و تخصصی رشته های اعزامی به بازیهای المپیک ریو، صبح امروز شنبه رئیس فدراسیون وزنه برداری با حضور در کمیته ملی المپیک به ارائه برنامه های آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت های کسب سهمیه و بازی های المپیک ریو پرداخت.

برنامه های المپیکی وزنه برداری به کمیته ملی المپیک ارائه شد

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

این نشست که با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل، نصراله سجادی معاون وزیر، علی رغبتی و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، دکتر سعیدی نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی در محل کمیته ملی المپیک برگزار گردید در ابتدا رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به اهمیت وزنه برداری گفت: وزنه برداری جزو رشته های با سابقه برای ورزش ایران در بازی های آسیایی و المپیک در کسب مدال بوده و در این دوره از بازی های المپیک نیز بدون تردید مردم و مسئولان نگاه خاصی بر روی وزنه برداری در کسب مدال دارند.

وی ادامه داد: بدون تردید مسئولین جدید فدراسیون و آقای مرادی با سابقه مدیریتی و توانمندی که دارند خواهند توانست حضور قدرتمندانه ای در رقابت های کسب سهمیه المپیک داشته و کمیته ملی المپیک با حداکثر توان برای موفقیت وزنه برداران کشورمان در عرصه بین المللی از این فدراسیون حمایت خواهد نمود.

در ادامه نصراله سجادی معاون وزیر سئوالاتی در مورد کمبودهای وزنه برداری مطرح نمود که رئیس فدراسیون مواردی را در باره تجهیزات اردویی مطرح نمود که مقرر شد در اسرع وقت این کمبودها و تجهیزات استاندارد از سوی وزارت ورزش و جوانان بطرف و به زودی حتی مسئولان وزارت و کمیته از اردوی تیم ملی بازدید داشته باشند.

همچنین اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی نیز به مواردی در مورد اهمیت حضور قدرتمندانه پولاد مردان در بازی های المپیک اشاره کردند.

سپس علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه به ارائه برنامه ها و سیاست های کلان این فدراسیون برای حضور قدرتمندانه در رقابت های کسب سهمیه و بازی های المپیک ریو پرداخت.

در این برنامه اشاره شد که تیم ملی وزنه برداری در امسال 7 مرحله اردوی داخلی و 2 مرحله اردوی تدارکاتی خارجی و دو رقابت مهم قهرمانی آسیا در تایلند و قهرمانی دنیا در آمریکا خواهد داشت که رقابت های دنیای با توجه به اینکه کشورهای اول تا ششم مستقیما راهی المپیک خواهند شد از اهمیت بسزایی برخودار می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 538

به "برنامه های المپیکی وزنه برداری به کمیته ملی المپیک ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های المپیکی وزنه برداری به کمیته ملی المپیک ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید