تور ارزان دبی: تأکید وزرای خارجه امارات و روسیه بر راه چاره سیاسی در یمن

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، وزیر خارجه امارات در تماس تلفنی با همتای روسی خود، تحولات یمن و حملات به ابوظبی را آنالیز کرد.

تور ارزان دبی: تأکید وزرای خارجه امارات و روسیه بر راه چاره سیاسی در یمن

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه امارات امروز دوشنبه با سرگئی لاوروف همتای روسی خود تلفنی گفت وگو و حملات ارتش و کمیته های مردمی یمن علیه امارات و نیز راه حل حل وفصل بحران یمن را آنالیز کرد.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اظهار داشت که لاوروف و بن زاید مسائل حیاتی برای استمرار و تقویت روابط دوجانبه را مورد آنالیز قرار دادند.

بنابر گزارش شبکه روسیاالیوم، در این بیانیه آمده است که لاوروف و بن زاید بعلاوه درباره اوضاع کنونی یمن در سایه حملات مستمر انصارالله به تأسیسات غیرنظامی امارات گفت وگو کردند.

دو طرف بعلاوه تأکید کردند که هیچ افقی برای حل منازعه در یمن با استفاده از زور وجود ندارد و شروع فرایند حل وفصل مسالمت آمیز در سریع ترین زمان ممکن به وسیله اجرای مذاکرات فراگیر درباره پیدا کردن راه حلهای سیاسی با مشارکت همه گروه های سیاسی، طرف های دینی و منطقه ای اصلی در این کشور و در نظر گرفتن منافع این گروه ها، لازم است.

صبح امروز دوشنبه وزارت دفاع امارات از رهگیری و انهدام دو موشک بالستیک شلیک شده از یمن اطلاع داد و اضافه نمود که بقایای این موشک ها در منطقه ها مختلف در اطراف ابوظبی سقوط نموده و این موشک ها تلفات انسانی دربر نداشته است. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1874

به "تور ارزان دبی: تأکید وزرای خارجه امارات و روسیه بر راه چاره سیاسی در یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: تأکید وزرای خارجه امارات و روسیه بر راه چاره سیاسی در یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید