شورای امنیت به حمله تلافی جویانه یمنی ها به امارات واکنش نشان داد

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، شورای امنیت سازمان ملل متحد امروز آدینه در واکنشی جانبدارانه از جنایت های امارات در همکاری با ائتلاف متجاوز سعودی در حمله به مردم مظلوم یمن حمایت کرد!

شورای امنیت به حمله تلافی جویانه یمنی ها به امارات واکنش نشان داد

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، شورای امنیت سازمان ملل در جریان یک نشست فوق العاده پشت درهای بسته با صدور بیانیه ای به اتفاق آراء واکنش تلافی جویانه مبارزان یمنی در حمله روز دوشنبه به امارات را محکوم کرد!

این در حالیست که با گذشت چند سال از شروع تهاجم ائتلاف سعودی به مردم مظلوم یمن، شورای امنیت در حالیکه تماشاگر حملات وحشیانه این ائتلاف است در این خصوص واکنشی از خود نشان نداده و عملاً در راستای سیاست های آمریکا عمل می نماید. سازمان های به ظاهر مدافع حقوق بشر نیز نظاره گر حملات ائتلاف مذکور به مردم یمن هستند.

منابع رسانه ای روز دوشنبه از انفجار 3 تانکر حامل نفت در منطقه المصفح در امارات خبر دادند.

در پی وقوع انفجار مذکور آتش سوزی گسترده ای در منطقه المصفح به وقوع پیوست. المصفح یک منطقه صنعتی است که در جنوب غرب شهر ابوظبی امارات واقع شده است. پلیس ابوظبی ضمن تأیید خبر وقوع انفجار در منطقه المصفح گفت: در پی انفجار تانکرهای سوخت، 3 نفر کشته و 6 نفر دیگر مجروح شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1865

به "شورای امنیت به حمله تلافی جویانه یمنی ها به امارات واکنش نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای امنیت به حمله تلافی جویانه یمنی ها به امارات واکنش نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید