تور ایتالیا: والیبال قهرمانی اروپا، اسلوونی برای چهارمین بار لهستان را ناکام گذاشت، ایتالیا به فینال رسید

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، تیم های ملی والیبال اسلوونی و ایتالیا به فینال مسابقات قهرمانی اروپا راه پیدا کردند.

تور ایتالیا: والیبال قهرمانی اروپا، اسلوونی برای چهارمین بار لهستان را ناکام گذاشت، ایتالیا به فینال رسید

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال لهستان به اسم یکی از قوی ترین تیم های دنیا، پس از ناکامی در المپیک به امید قهرمانی در اروپا با تمام بازیکنان نامدار خود وارد یورو والی 2021 شد ولی به دراماتیک ترین شکل ممکن به فینال نرسید.

شاگردان ویتال هینن در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی اروپا (یورو والی) به مصاف اسلوونی، پدیده سال های اخیر اروپا رفتند و در حالی که در ست اول 25 بر 17 برنده شده بودند در ست بعدی از این حریف سختکوش، شکست خوردند.

اسلوونی در این ملاقات که حدود 2 ساعت و نیم طول کشید، پس از شکست در ست نخست، در 3 ست متولی با نتایج 32 بر 30، 25 بر 16 و 37 بر 35 حریف خود را شکست داد و راهی فینال شد. ست چهارم این بازی 57 دقیقه در جریان بود. جالب اینکه لهستان برای چهارمین دوره متوالی است که به وسیله اسلوونی از رسیدن به فینال محروم می گردد و اسلوونی هم برای سومین بار (2015 و 2019) است که به فینال یورو می رسد.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی، ایتالیا با نتیجه 3 بر یک صربستان، مدافع اسم اسم قهرمانی اروپا را از پیش رو برداشت و برای یازدهمین بار به فینال رسید. ایتالیا در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 29 بر 27، 25 بر 22 و 25 بر 18 برنده شد و ست سوم را 23 بر 25 واگذار کرد.

ملاقات فینال و رده بندی یورو والی 2021 امشب در لهستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1695

به "تور ایتالیا: والیبال قهرمانی اروپا، اسلوونی برای چهارمین بار لهستان را ناکام گذاشت، ایتالیا به فینال رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: والیبال قهرمانی اروپا، اسلوونی برای چهارمین بار لهستان را ناکام گذاشت، ایتالیا به فینال رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید