چین: مخالف تحریم های یکجانبه آمریکا هستیم

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، سخنگوی وزارت خارجه چین بار دیگر بر مخالفت دولت این کشور با تحریمهای یکجانبه آمریکا علیه کشورها تاکید نمود.

چین: مخالف تحریم های یکجانبه آمریکا هستیم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سخنگوی وزارت خارجه چین روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی هفتگی به مسائل روز این کشور، منطقه و دنیا پرداخت و مجدداً بر مخالفت دولت این کشور با اعمال تحریمهای یکجانبه علیه ایران تاکید نمود.

به نوشته وبگاه وزارت خارجه چین وانگ وبین از سخنگویان وزارت خارجه چین در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره تحریمها علیه ایران و کشورهای دیگر گفت: چین با تحریمهای یکجانبه ایالات متحده و دست درازی های قضایی به سایر کشورها بر مبنای قوانین داخلی آمریکا مخالف است زیرا آنها ناقض قوانین بین المللی و هنجارهای حاکم بر روابط بین الملل هستند و حقوق و منافع قانونی سایر کشورها را تضعیف و متزلزل می نمایند. ما از همکاری همه کشورها بر اساس قوانین به رسمیت شناخته شده بین المللی حمایت میکنیم.

وانگ یی وزیر خارجه چین به تازگی در گفت وگو با سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه گفت: ایالات متحده سیاست اول آمریکای خود را آشکار نموده و راهبرد یکجانبه مبتنی بر زورگویی خود را به شدت دنبال می نماید.

وزیر خارجه چین با بیان اینکه واشنگتن باعث افزایش تقابل گرایی در سطح نظام بین المللی شده است و از مسئولیتهای خود شانه خالی میکند تاکید نمود که آمریکا عقل، وجدان و اعتبار خود را از دست داده است. (جزئیات بیشتر)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1022

به "چین: مخالف تحریم های یکجانبه آمریکا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: مخالف تحریم های یکجانبه آمریکا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید