مهلت ثبت نام خوابگاه های دانشگاه خوارزمی تا 20 فروردین

به گزارش مجله تخصصی کامپیوتر، دانشگاه خوارزمی اعلام نمود: دانشجویان متقاضی خوابگاه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری قبل از 20 فروردین 1401 باید برای ثبت نام غیر حضوری اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام خوابگاه های دانشگاه خوارزمی تا 20 فروردین

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه خوارزمی اعلام نمود: با توجه به اطلاعیه های معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در مورد از سرگیری آموزش حضوری از تاریخ 20 فروردین 1401 (نیمسال دوم 1400) لازم است دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری صرفاً طبق اولویت بندی (مقطع و رشته تحصیلی) آموزش دانشگاه، قبل از مراجعه حضوری (در تاریخ فوق) مراحل زیر را با دقت بصورت سیستمی انجام داده تا پس از حضور، تخصیص خوابگاه به دانشجو با سهولت انجام پذیرد، قبل از ورود به مراحل ثبت نام خوابگاه نکات مهم زیر یادآوری می گردد:

1. تخصیص خوابگاه فقط بر مبنای حضور طبق اطلاعیه های آموزشی و مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونای دانشگاه امکان پذیر خواهد بود.

2. ارائه خوابگاه به دانشجویان کارشناسی ارشد پذیرفته شده ورودی 1399 و1400 در تهران با توجه به اطلاعیه دانشگاه در دفترچه آزمون سراسری امکان پذیر نخواهد بود.

3. اجاره بهای خوابگاه در نیمسال دوم 1400 بصورت ترمی محاسبه می گردد و ثبت نام ساکنین خوابگاه نیمسال اول 1400 منوط به پرداخت اجاره بهای ترم قبل به وسیله برنامه گلستان می باشد.

4. کارت واکسن حتماً می بایست به وسیله دانشجو در برنامه گلستان بخش آموزش بارگذاری گردد.

5. شرایط ثبت نام دانشجویان کارشناسی متعاقباً در همین سایت اعلام خواهد شد.

6. اجاره بهای خوابگاه برای دانشجویان پردیس و اتباع خارجی غیر بورسیه در صورت صدور مجوز اسکان، بصورت آزاد به مبلغ 1،500،000 تومان (بابت یک ترم) محاسبه و دریافت می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 خرداد 1401 بروزرسانی: 14 خرداد 1401 گردآورنده: majalepc.ir شناسه مطلب: 1948

به "مهلت ثبت نام خوابگاه های دانشگاه خوارزمی تا 20 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام خوابگاه های دانشگاه خوارزمی تا 20 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید